1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Hoi Faiz, afgezien van de keuze voor de nabewerking was mijn opzet om de dieren beeldvullend vast te leggen. Indien enigszins mogelijk zonder enig element dat verraad dat de foto’s in een dierentuin zijn gemaakt. Dat viel nog niet mee, in Amersfoort zijn de ruimtes vrij klein en dus heb je al snel hekwerken, staanders, gebouwen, toeschouwers etc. in beeld. Daarom heb ik bewust op deze wijze beeldvullend ingezoomd en/of gecropt.Faiz schreef:VSCO/insta’achtige filters kunnen soms best werken. Ik vind het best geinig alleen denk ik wel dat het niet bij alle plaatjes even goed werkt. Die van de vogels en aap zou ik misschien iets verder hebben uitgezoomd voor deze bewerking. Die van het olifantje is erg leuk (misschien iets verder uncroppen zodat het pootje van de grote olifant linksonder wat meer ruimte in het beeld krijgt?)
Dank Chris, die vind ik ook leuk. Solo is zo’n beverrat niet echt interessant maar zo gestapeld als duo in beeld heeft het wel wat.Highlander schreef:Nummer één blijft mijn favoriet, mag van mij zo aan de muur