Ik heb al jaren een D200 en ik fotografeer voornamelijk met een 35mm 1.4 lens(je). Echter, ik ben er langzaam achter dat de D200 het eea aan tekortkomingen heeft. Je kunt er bijv. geen autofocus correctie op uitvoeren. Ik weet dat dit op de opvolger (D300) bijvoorbeeld wel zit en ik ga er vanuit dat dit soort opties tegenwoordig op elk noemenswaardig Nikon body zit. Anyway, ik zoek dus een opvolger voor mijn D200. Ik ben een simpele amateurfotograaf die het prima vindt een body van bijvoorbeeld Markplaats te halen mits ik natuurlijk wel weet op wel model ik me nu het best kan richten. Ik stel naast hoge reactiesnelheid van het toestel weinig eisen. Mijn vraag is dan ook of iemand een suggestie heeft voor een voor mij vervolg body op mijn D200. Uiteraard zou het prettig zijn als mijn huidige 35mm 1.4 AF Nikkor lens erop kan

Een tip waar ik anders dan hier deze "voorlichtingsvraag" neer kan leggen is uiteraard ook welkom

En/of is er ook een site waar ik bijvoorbeeld vergelijkingen kan maken/verschillen kan lezen betreffende alle(?) Nikon bodies zodat ik zelf ook het eea uit kan vogelen mbt de verschillen tussen alle Nikon bodies?
Bvd!
Mvg, Micha