Ik was benieuwd wat jullie van deze foto vinden en wat ik kan verbeteren.....

Een schaatser die recht op je af komt de bocht uit dat moet natuurlijk wel te doen zijn voor een D750 met een Nikon 70-200mm erop... Zo niet dan doe je (of is er) iets verkeerd.Nikkormaat schreef:Je vraagt het je terecht af Jan Vis. Probeer het maar eens met éénpunts AF. Afgezien dat de schaatster doordat zij de bocht uit komt niet in een rechtlijnige beweging op je afkomt, gaat het hoofd doorgaans per slag ook nog een beetje naar links/rechts en boven onder.
Één-punts AF vind ik erg lastig mikken. Bij meetrekken en tegelijkertijd zoomen nog lastiger. Bij voorkeur gebruik ik Group, maar dan zitten er uiteraard veel missers tussen. Als jij als expert op dit vlak zegt dat het kan, ga ik het proberen. Overigens heb je ooit na een uitstapje met een D750 gezegd dat je hem voor jouw gebruik in alles te traag vond. Zit het verschil daarin?Djunclesam schreef. Zo niet dan doe je (of is er) iets verkeerd.
Dat gaat over bediening en fps. Ik miste teveel beeld daardoor. Maar zelfs in single-shot mode moet je ook gewoonscherp beeld kunnen maken met de D750. Dat is voor mijn werk gewoon niet voldoende.Nikkormaat schreef:Overigens heb je ooit na een uitstapje met een D750 gezegd dat je hem voor jouw gebruik in alles te traag vond. Zit het verschil daarin?