Stilte rond de D3
Re: Stilte rond de D3
Marten schreef:Nee, er is er maar één in Nederland en die heeft a90.Edwin schreef:Worden er geen D3's meer uitgeleverd![]()
Ik ben vandaag in Utrecht geweest bij 'Nikon Solutions'.
En inderdaad ze hebben er één aan Michael (a90) verkocht en de rest hebben ze gewoon zelf gehouden.

- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Ter bevestiging van Gerrit's uitspraak!Edwin schreef:Worden er geen D3's meer uitgelevert![]()
Er zijn op Nikon Solutions misschien wel 5 of 6 D3's!
Groet, Cees

Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
chip54 schreef:Er zijn op Nikon Solutions misschien wel 5 of 6 D3's!Edwin schreef:Worden er geen D3's meer uitgelevert![]()
Groet, Cees
Dan hoop ik dat er morgen niet meer dan 5 á 6 mensen komen...! :mrgreen:
- Corné Goud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Wauw,
Daar kan ik alleen maar van dromen
Maar Mooie platen !!
Gr Corné Goud
Daar kan ik alleen maar van dromen

Maar Mooie platen !!
Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/
Even op de Nikon Solutions gevraagd naar de levertijd van een D3, blijkt maanden te zijn, komen maar mondjesmaat binnen, en dan worden ze maar selectief uit geleverd aan de top- of pro-dealer of zo iets, hoe moet ik dat als consument nou weten, met een prijs boven de 5000 euro, dat wordt dus kopen op het internet in een ver land met een lage dollar.
- Cees
- Forumlid
Of een ritje naar Zwitserland?Gert Wagelaar schreef:Even op de Nikon Solutions gevraagd naar de levertijd van een D3, blijkt maanden te zijn, komen maar mondjesmaat binnen, en dan worden ze maar selectief uit geleverd aan de top- of pro-dealer of zo iets, hoe moet ik dat als consument nou weten, met een prijs boven de 5000 euro, dat wordt dus kopen op het internet in een ver land met een lage dollar.
Groet, Cees

Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN
Nu je het zegt, mijn BMW-tje wil wel, 5 uurtjes tegen de 200 km/per uur en nog een leuk nachtje met de vrouw in Luzern, naar de fotowinkel en dan terug, uh, de vrouw wil nog even lang de horloges en sieraden, ziet nog van jurkjes en een leuke blouse, het wordt al laat, nog een romantisch etentje en nog maar een nachtje slapen, morgen weer terug en dan blijk je de hele winst op je aankoop te hebben .... nou ja, je weet het wel. Groet Gert
- hans1956
- Regiocoördinator
- Ervaringsniveau: *****
Idee om alleen te gaan???Gert Wagelaar schreef:Nu je het zegt, mijn BMW-tje wil wel, 5 uurtjes tegen de 200 km/per uur en nog een leuk nachtje met de vrouw in Luzern, naar de fotowinkel en dan terug, uh, de vrouw wil nog even lang de horloges en sieraden, ziet nog van jurkjes en een leuke blouse, het wordt al laat, nog een romantisch etentje en nog maar een nachtje slapen, morgen weer terug en dan blijk je de hele winst op je aankoop te hebben .... nou ja, je weet het wel. Groet Gert

Gr. Hans