Dat heb ik gedaan naar het nummer dat op de website van Adobe staat en vervolgens hoor je naar vele keuzes dat het nummer dat je hebt gebeld niet beschikbaar is vanuit het land waar je vandaan belt. En dan wordt de verbinding verbroken.
Ik vindt het al belachelijk dat alles m.b.t. Help alleen maar in het Engels beschikbaar is. Lekker klantvriendelijk.
Maar nu even het probleem.
Ik download het programma PS en wil vervolgens op "uitvoeren" klikken maar dat gaat al niet omdat het volgende scherm opkomt met een Configuratiefout.
In dit scherm staat beschreven het volgende:
Verwijder het product en installeer dit opnieuw. (inmiddels al 2x gedaan zonder resultaat)
Als dit probleem zich blijft voordoen, dan moet u contact opnemen met de technische ondersteuning van Adobe, waarbij u de foutcode moet doorgeven die onder in dit scherm wordt weergegeven.
Fout: 16
http://www.adobe.com/nl/support/
Nu ben ik ook al naar de site geweest en de zaken die daar beschreven staan al geprobeerd echter zonder resultaat.
Adobe support is ook al niets: We are experiencing unusually long wait times. We apologize for this inconvenience and appreciate your patience.
Kan iemand mij hiermee toevallig vooruit helpen?
Heb nu al weer de balen van het hele Adobe en geduld heb ik al helemaal niet