Feedback
Feedback
Ik zag geen echt topic om te praten over de resultaten van onze (meer of minder succesvolle) creatieve inspanningen. Vandaar dat ik het maar hier neer zet. Als de webnmaster een beter hoekje heeft dan houd ik mij aanbevolen.
Voor diegenen die graag eens iets willen zien van wat ik al zo maak:
Kostunrix foto hoekje
Ik ben benieuwd naar jullie positieve feedback.
LET OP: het is maar een oud p2 machientje met duidelijk zijn beperkingen. Het laden kan dus even duren! Het wachten is tot ik in de kerstvakantie een upgrade van de hardware kan doen, dan hoop ik dat het iets sneller gaat.
Voor diegenen die graag eens iets willen zien van wat ik al zo maak:
Kostunrix foto hoekje
Ik ben benieuwd naar jullie positieve feedback.
LET OP: het is maar een oud p2 machientje met duidelijk zijn beperkingen. Het laden kan dus even duren! Het wachten is tot ik in de kerstvakantie een upgrade van de hardware kan doen, dan hoop ik dat het iets sneller gaat.
Laatst gewijzigd door Kostunrix op vr dec 14 2007 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Feedback
Kostunrix schreef: Het laden kan dus even duren!
Helaas een understatement...
Heb je geen ruimte bij je provider?
Inderdaad, geen doen zo. Blijkbaar eet de conversie die steeds plaats vind zo veel resources.....
Ben vanavond maar eens aan de gang gegaan met Photoshop Web Gallery. Nieuwe link:
Kostunrix foto hoekje
Die staat er nu op, en dan hoef je alleen de data nog maar over te sturen en vinden er geen conversies meer plaats. Zelf vind ik wel de volgende nadelen:
- relatief kleine grote foto's
- geen exif informatie
Ga eens kijken wat daaraan te doen valt.
Toch blijf ik benieuwd naar jullie commentaar.
Tot forums!
Maarten
Ben vanavond maar eens aan de gang gegaan met Photoshop Web Gallery. Nieuwe link:
Kostunrix foto hoekje
Die staat er nu op, en dan hoef je alleen de data nog maar over te sturen en vinden er geen conversies meer plaats. Zelf vind ik wel de volgende nadelen:
- geen exif informatie
Tot forums!
Maarten
Die ijsruiten waren een mazzeltje deze week, donderdag ochtend.
Ik kwam verlaat en gehaast buiten, moest nog krabben, maar was zeer verrast door de zeer dunne en fraai gevormde patronen op de ruit. Toch maar weer naar binnen en de camera gepakt. Wel moeilijk om de boel scherp te krijgen. Van binnenuit de auto 's ochtends vroeg niet optimaal te belichten. Flitsen is dan geen optie, je moet het echt hebben van het door het ijs heen vallende licht. Dit zijn uitsnedes van de scherpe delen van de foto's. Na afloop kon je het ijs bijna met de hand van de ruit vegen.
Die DC 3. Geloof het of niet, maar ik stond gewoon op de grond! De foto is genomen tijdens de jaarlijkse herdenking in 2005 van de luchtlandingen bij Arnhem. Er is dan op de Ginkelse heide een dropping en er komt eea zeer laag over vliegen. Kan het je aanbevelen daar een keer met mooi weer naartoe te gaan.
Ik kwam verlaat en gehaast buiten, moest nog krabben, maar was zeer verrast door de zeer dunne en fraai gevormde patronen op de ruit. Toch maar weer naar binnen en de camera gepakt. Wel moeilijk om de boel scherp te krijgen. Van binnenuit de auto 's ochtends vroeg niet optimaal te belichten. Flitsen is dan geen optie, je moet het echt hebben van het door het ijs heen vallende licht. Dit zijn uitsnedes van de scherpe delen van de foto's. Na afloop kon je het ijs bijna met de hand van de ruit vegen.
Die DC 3. Geloof het of niet, maar ik stond gewoon op de grond! De foto is genomen tijdens de jaarlijkse herdenking in 2005 van de luchtlandingen bij Arnhem. Er is dan op de Ginkelse heide een dropping en er komt eea zeer laag over vliegen. Kan het je aanbevelen daar een keer met mooi weer naartoe te gaan.
- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
.Kostunrix schreef:Inderdaad, geen doen zo. Blijkbaar eet de conversie die steeds plaats vind zo veel resources.....
Kostunrix foto hoekje
- geen exif informatie
Tot forums!
Maarten
Dag Maarten ,
dit scheelt inderdaad zeg ,
heb alles even bekeken mooi hoor ,
en die foto's van je auto ruit met dat ijs zeer geslaagd ,
goed idee .
Groeten Ton .
Groeten Ton .
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Enne, zal ik jullie es wat vertellen?
Als je op de link klikt dan krijg je een foutmelding. maar als je dan in de titelbalk het laatste "index.html" weghaalt, dan doet ie het wel.
Met ganzen en al.
Je kunt ook in onderstaand draadje op de link klikken. Zo kwam ik erachter.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ght=#88502
Als je op de link klikt dan krijg je een foutmelding. maar als je dan in de titelbalk het laatste "index.html" weghaalt, dan doet ie het wel.
Met ganzen en al.
Je kunt ook in onderstaand draadje op de link klikken. Zo kwam ik erachter.
http://www.nikon-club-nederland.nl/foru ... ght=#88502
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2