24-70. Wie heeft 'm al?
24-70. Wie heeft 'm al?
Nu ik mijn nieuwe D300 al een week of twee, met heel veel plezier, in bezit heb, kan ik niet wachten om deze te combineren met dit nieuwe objectief. Ik heb 'm inmiddels besteld. Mijn leverancier liet me vandaag weten dat deze order vertraging oploopt. Ik was nauwelijks verbaasd, teleurgesteld destemeer.
Simpele vraag aan eenieder: Wie heeft 'm al? Zo ja, vertel eens wat je ervan vindt.
Simpele vraag aan eenieder: Wie heeft 'm al? Zo ja, vertel eens wat je ervan vindt.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
ik wacht met spanning af. Aanvraag goedkeuring bestelling 24-70 en 14-24 liggen bij mijn manager. Ik krijg steeds meer opdrachten voor algemene fotografie naast de medische. Geen zin om steeds mijn prive objectieven voor mijn baas te gebruiken. Werk met D2x maar ga natuurlijk niet meer investeren in DX lenzen. Op dit moment heb ik alleen een 18-35 voor de algemene fotografie.
En als jullie de kranten lezen Mijn werkgever heeft de voorpagina gehaald met het kerstpakket. Een gesponsorde bon van een privekliniek, als inlegvel in een agenda vol met fouten, om mijn lichaam te laten opknappen voor 50 euro. Met die bon kan je niet eens het intakegesprek betalen. Met die besparing op het kerstpakket kunnen die lenzen toch wel besteld worden? Of was de besparing nodig voor de eindejaars uitkering Raad van Bestuur?
En als jullie de kranten lezen Mijn werkgever heeft de voorpagina gehaald met het kerstpakket. Een gesponsorde bon van een privekliniek, als inlegvel in een agenda vol met fouten, om mijn lichaam te laten opknappen voor 50 euro. Met die bon kan je niet eens het intakegesprek betalen. Met die besparing op het kerstpakket kunnen die lenzen toch wel besteld worden? Of was de besparing nodig voor de eindejaars uitkering Raad van Bestuur?

- ton
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
.wil schreef:Ben mijn eigen leidingevende van de eenmansafdeling, dus moet het aan mezelf vragen.mikemix schreef:Tja, als je dat zo kan regelen, niet mis hoor.
Succes! Hopelijk zien we eerdaags de eerste plaatjes verschijnen.
Nou wil je het nog mooier hebben ,
dat is toch super

Groeten Ton .
Groeten Ton .