IK weet niet of straatfotografie wat voor mij is, vond het toch vreemd voelen om zomaar "stiekem" op de foto te zetten.
De citaat: Street photography is 80% balls, 20% skill" is in mijn geval denk ik toch net even andersom in percentage

Feedback is zeer welkom.
1.

DSC_0600 by Patrick, on Flickr
PP: Niet zo'n sterke situatie. Ik zou in ieder geval veel wegcroppen. Maar nog liever laten vallen; je hebt beter!
2.

DSC_0602 by Patrick, on Flickr
PP: Deze is veel sterker dan de eerste plaat. Hier gebeurt in ieder geval wat. Natuurlijk een relatief "veilig" beeld, wat prima is. De tekst "zaterdag" in beeld is een leuk extraatje!
3.

DSC_0604 by Patrick, on Flickr
PP: Duidelijk de foto waarbij je contact gemaakt hebt. De dame staat er leuk op. De heer is zo te zien een stuk lastiger te fotograferen.
Dat komt best vaak voor als je een stelletje te pakken hebt. Wellicht iets krapper aansnijden (rechts en boven wat weg)?
4.

DSC_0608 by Patrick, on Flickr
5.

DSC_0611 by Patrick, on Flickr
PP: Fijn beeld. Mooi en herkenbaar moment. Ik zou wel de omzetting iets pittiger maken!
6.

DSC_0613 by Patrick, on Flickr
PP: Prima beeld! Alleen valt er veel meer uit te halen. Deze is nu erg vlak en dat is jammer. Of je 'm nu in kleur houdt of omzet naar zwart wit, hij mag een stuk pittiger!
7.

DSC_0614 by Patrick, on Flickr
PP: deze vind ik niet erg sterk. Een "kiekje" met een "gat in het midden". Er gebeurt eigenlijk niets. Deze zou ik laten vallen.
Leuk om te zien dat je contact hebt weten te maken. Dat is een goed teken!