Slotje...... (beetje verroest)
- EelcoD7100
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- EelcoD7100
- Forumlid
Hoi Mike, een hele mooie bewerking, alleen jammer van die vage zwarte vlek op de plaats van de witte halve cirkel. Zonder vind ik mooier, aan de bewerking op zich is niets af te dingen. Hieronder dezelfde foto, maar dan zonder zwarte vlek :mikemix schreef:Idd Wil en dan is mijn suggestie het volgende:
Geweldige plaat Eelco!

Laatst gewijzigd door Frederix op zo dec 23 2007 4:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie discussie over vorm ! mag ik nog iets toevoegen over inhoud ?
nmm is eenieder van ons bewust of onbewust bezig met betekenis geven aan de wereld(oa plaatjes)wij kunnen niet leven in chaos: in de bewerking van mikemix worden we gestuurd in onze blik en vinden we bevredigende antwoorden op de vraag; waarom is dit 'beter' dan de 1e ? oftewel waar gaat dit over ?
antw.: vergankelijkheid in kleur en materiaal, verschil v materialen(hout&ijzer), de 'dode' natuurlijke plantrest die achter & door het slot loopt en ahw de 2 tegenstrijdigheden verbindt: het leven ?, of de 2 onverenigbare grootheden: het fysieke en het spirituele of natuur en techniek.
vrgr
nmm is eenieder van ons bewust of onbewust bezig met betekenis geven aan de wereld(oa plaatjes)wij kunnen niet leven in chaos: in de bewerking van mikemix worden we gestuurd in onze blik en vinden we bevredigende antwoorden op de vraag; waarom is dit 'beter' dan de 1e ? oftewel waar gaat dit over ?
antw.: vergankelijkheid in kleur en materiaal, verschil v materialen(hout&ijzer), de 'dode' natuurlijke plantrest die achter & door het slot loopt en ahw de 2 tegenstrijdigheden verbindt: het leven ?, of de 2 onverenigbare grootheden: het fysieke en het spirituele of natuur en techniek.
vrgr
- EelcoD7100
- Forumlid
- EelcoD7100
- Forumlid