Onder welk type fotografie valt autofotografie?portret? een autofoto is eigenlijk een portret op vier wielen toch? Of meer landschap?
Ik vraag dit om te bepalen welke nieuwe lens hiervoor geschikt zou zijn, tips zijn welkom!

Parijs op de boulevard van de Arc de Triomphe teveel mensen er om heen dus de Ultra groothoek gepakt.JurjenF schreef:En met een extreme groothoek of een fisheye kun je heel erg mooie platen maken in de autofotografie. Mede omdat je erg dichtbij kunt scherpstellen. Ik heb daar toch dingen van gezien.....
Precies waarom ik een groothoek heb aangeschaft idd. Zeker op autoshows heb je vaak de ruimte niet en als die er wel is lopen er wel mensen doorheen (obstakels). Sinds ik de groothoek heb kan ik net dat beetje dichterbij zodat ik wel een normale foto kan maken.evelakes schreef:idd je kunt vaak de auto niet isoleren tenzij voor een shoot gaat en alle elementen naar je toe kan richten voor een optimaal resultaat.
probeer maar eens op een concours/autoshow/evenement een mooi plaatje (portret) te schieten zonder obstakels.