1. Spiegelbeeld

2. Net geen spiegelbeeld

Ja leuk hè Peter, dat er ook andere dieren bij zo'n vogelhut komenPeter schreef:een vogelhut en dan zo'n beest op de foto![]()
geintje, de 2e is echt leuk
Schroef de dekking eens een stuk terug, dat scheelt ook al...Henk schreef:Dank je wel Beert-Chris. Zal het logo volgende keer kleiner maken of weglaten. Ik snap je opmerking er over wel.
Daar heb je ook een punt VincentVincent schreef:Er zijn genoeg argumenten te bedenken om met watermerken te werken, zelden wordt een foto er mooier van. Maar als je ze er zo gemakkelijk vanaf haalt na 1 opmerking, dan vraag ik me af waarom je ze er uberhaubt op zet dan...
Misschien kun je de foto ' omranden' , met in de rand je naamHenk schreef:Daar heb je ook een punt VincentVincent schreef:Er zijn genoeg argumenten te bedenken om met watermerken te werken, zelden wordt een foto er mooier van. Maar als je ze er zo gemakkelijk vanaf haalt na 1 opmerking, dan vraag ik me af waarom je ze er uberhaubt op zet dan.... Maar ben nog een beetje aan het worstelen met de plek en de grootte van het logo, dus vandaar mijn reactie. En wellicht is even stoeien met de dekking ook een goede optie
. Dank je wel wally118 voor de suggestie.