Goeie prijs tweedehands D70s?
Goeie prijs tweedehands D70s?
Hallo allemaal,
Ik kan aan een D70s body komen met 3500 opnamen gemaakt voor 275 euro. Is dat een goede prijs?
En nog tips om naar te kijken bij een tweedehandsje? Sensor schoon, etc?
Gr Birgit
Ik kan aan een D70s body komen met 3500 opnamen gemaakt voor 275 euro. Is dat een goede prijs?
En nog tips om naar te kijken bij een tweedehandsje? Sensor schoon, etc?
Gr Birgit
- Gino
- Forumlid
- Contacteer:
Mits helemaal in orde lijkt me dat geen verkeerde prijs gezien het aantal gemaakte opnamen nog maar.
Mvg, Gino
Mvg, Gino

"Every man dies, not every man really lives!!!" - William Wallace
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
http://www.flickr.com/photos/nikongino/
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Prijs is prima. Aantal clicks is ook niet veel, dus als de body er goed uitziet zou ik de gok wagen. Ken je de verkoper? Is die netjes op z'n spullen?
Je kunt natuurlijk nog een keer je eigen lens erop zetten en dan heel goed kijken en luisteren. Klinkt de sluiter en spiegel goed, of hoor je iets raars. Goed de buitenkant inspecteren: zie je ongewone slijtage of krassen?
Bij twijfel niet doen.
Zo zou ik het doen, en het lijkt mij de moeite waard want ik vind de D70s prettiger hanteren dan de D50. Ik heb beide.
Je kunt natuurlijk nog een keer je eigen lens erop zetten en dan heel goed kijken en luisteren. Klinkt de sluiter en spiegel goed, of hoor je iets raars. Goed de buitenkant inspecteren: zie je ongewone slijtage of krassen?
Bij twijfel niet doen.
Zo zou ik het doen, en het lijkt mij de moeite waard want ik vind de D70s prettiger hanteren dan de D50. Ik heb beide.
de laatste 'nieuwprijs' van de D70s body lag rond de 399 euro, dus 275 euro is net iets te hoog denk ik. Afpingelen naar minstens 250 euro voor een goed geconserveerd exemplaar.
Als er echt duidelijke slijtageplekken en/of gebruikssporen te zien zijn, zou ik er zelf niet meer dan 200 euro voor betalen.
Als er echt duidelijke slijtageplekken en/of gebruikssporen te zien zijn, zou ik er zelf niet meer dan 200 euro voor betalen.
Even een update:
Ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een D70s + 2 accu's en een afstandsbediening, en dat voor de prijs van 250 euro!
Hij zag er nog goed uit, degene van wie ik hem kocht was ook Nikonfan, hij had de D300 gekocht (iets buiten mijn budget). Dus nu kan ik aan de slag.
Bedankt allemaal voor de reactie's.
Ben inmiddels de gelukkige eigenaar van een D70s + 2 accu's en een afstandsbediening, en dat voor de prijs van 250 euro!
Hij zag er nog goed uit, degene van wie ik hem kocht was ook Nikonfan, hij had de D300 gekocht (iets buiten mijn budget). Dus nu kan ik aan de slag.
Birgit,Birgit73 schreef:Even een update:
Gefeliciteerd met je aanschaf.
Hele mooie prijs heb je bedongen!
Ik werk zelf met twee d70s body's en ze bevallen mij prima!
We zien de foto's hier wel op het forum verschijnen.. toch?
Groeten Raymond
Ik hoop ook nog eens mooie foto's te maken van vogels enzo, die van jou zien er prachtig uit. Met wat voor een lens heb je die gemaakt?Birgit,
Groeten Raymond
Ik gebruik voor de vogels de Nikor 80-400 vr.Birgit73 schreef:Ik hoop ook nog eens mooie foto's te maken van vogels enzo, die van jou zien er prachtig uit. Met wat voor een lens heb je die gemaakt?Birgit,
Groeten Raymond
Nou ben benieuwd naar de vogelfoto's!
Nicole poste vandaag ook foto's van vogeltjes en die werkt met de Nikor 70-300 vr, die heb jij ook geloof ik he?
Groeten Raymond
groeten Raymond
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
goeie deal
Hallo Birgit,
Ik denk dat je een goede deal heb gemaakt.
Heb je alles voor 250 eurotjes?
Dan is het in mijn ogen erg goedkoop.
Wat voor glas heb je erbij?
Ik heb zelf ook de D70s gehad en was daar erg tevreden over.
Veel succes en laat eens wat zien zou ik zeggen
Groetjes George
Ik denk dat je een goede deal heb gemaakt.
Heb je alles voor 250 eurotjes?
Dan is het in mijn ogen erg goedkoop.
Wat voor glas heb je erbij?
Ik heb zelf ook de D70s gehad en was daar erg tevreden over.
Veel succes en laat eens wat zien zou ik zeggen

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken