Ondanks het weinig aanwezige licht, deze plaatjes geschoten. Flitsen doe ik eigenlijk nooit, aangezien ik dan juist die duistere sfeer wegflits.
1. (1/100 f/2.8 ISO 6400)

2. (1/100 f/2.8 ISO 3200)

3. (1/125 f/3.5 ISO 7200)

4.(1/125 f/2.8 ISO 3200)

toont wat mij betreft eerder een gebrek aan flitskennis dan een logische onderbouwing van die keuze.Martijnvl schreef:Flitsen doe ik eigenlijk nooit, aangezien ik dan juist die duistere sfeer wegflits.
De ruimte zelf was erg klein en volledig wit, zelfs de muren en de vloer. Dus ik dacht als ik hier ga flitsen, verlicht ik gelijk alles.Vincent schreef:toont wat mij betreft eerder een gebrek aan flitskennis dan een logische onderbouwing van die keuze.
Dan heb je dus geen controle over je licht, en bevestig je mijn puntMartijnvl schreef: De ruimte zelf was erg klein en volledig wit, zelfs de muren en de vloer. Dus ik dacht als ik hier ga flitsen, verlicht ik gelijk alles.
Als flitsen ergens meestal niet storend is dan is het wel in een discotheek met al die flitsende en knipperende lampen en stroboscopen.Misschien is het een beetje een principe. Flitsen vind ik een beetje not-done. Denk dat het eerder storend is voor het publiek en dj, dan dat het mij wat oplevert.
Je beeld bederven, dat wil natuurlijk niemand, ik heb duidelijk nog een hoop te leren (wie niet) en zal de flitser voortaan iets vaker in de tas laten!!RENEKUIPERS2810 schreef:flitsen bederft het beeld