en inzicht voor de eenvoudigen.”.
Psalm 119:130

Dank je! Een kleiner kader heb ik niet overwogen, maar zou inderdaad kunnen.Bert vD schreef:Mooi hoor, fraaie lijnen, inderdaad mooi licht en sfeer. Klein puntje: ms zou hier een minimaal wit kadertje beter zijn.
De foto is inderdaad bewust in een zwaardere sfeer neergezet. Geslaagd dusPeter schreef:ieder zijn ding ...
het spreekt mij niet aan.
Te zwaarmoedig.
Als dat de bedoeling is ?, geslaagd
Ik snap je punt. Maar dan had ik én een stuk preekstoel, én een stuk kroonluchter in beeld gekregen. Bovendien heb ik bewust het zwaartepunt op de donkere kerkbank gelegd, omdat vandaar uit de tocht naar het licht achterin begint. OM je een idee te geven vanb het totaalplaatje, heb ik onderin deze post nog een andere foto van de kerk toegevoegd.EdvandeZilver schreef:De camera een stukje naar links en omhoog gericht had voor mijn gevoel een mooiere compositie opgeleverd.
Je zit heel aardig in de richting. Het idee van zowel de foto als de bijbeltekst is dat het licht niet uit jezelf, maar van buiten (bij god vandaan) komt.pveenstra schreef:De woorden spreken mij aan. Dat je de bijbel in je beeld opneemt past daar ook bij. maar ik mis dan wel het licht in je opname. Het is behoorlijk donker en het licht komt van buiten..... Of is dat de achterliggende boodschap ("het licht van de bijbelse boodschap is een geheim" oid?)