Curieuze advertentie

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
H.M.

Curieuze advertentie

Bericht door H.M. » vr sep 22 2006 12:57 pm

Beste forumleden,

Ik kwam deze advertentie tegen op www.gratismarkt.nl. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Great equipment for both general and close-up work. You are purchasing the following equipment, which is in new, with full warranty.Nikon D100 including all manufacturer parts, manuals, cords, battery and charger, caps, strap - purchased in November 2005.
Nikon Extra Li-ion Battery Pack for D100 Nikon Nikkor AF-S VR 70-200 mm f/2.8 G IF-ED AF lens Nikon Black nylon case for 70-200 lens Nikon HB-29 lens hood (for 70-200 lens above Nikon Nikkor AF-S Zoom 17-35 mm f/2.8 If-ED AF lens Nikon HB-23 lens hood (for 17-35 mm lens) Nikon black leather/red velveteen interior hard case for 17-35 Zoom lens Nikon Nikkor 105 mm f/2.8 D AF Micro-Nikkor lens, (1:1 magnification) Nikon PK-13 Auto Extension Ring (extension tube w/extension of 27.5 mm) Nikon HS-7 lens hood (for Micro-Nikkor 105 mm lens) Nikon Speedlight SB-800 Flash
Film Camera Equipment
Nikon FM 2 camera body with front cap
Nikon Micro-Nikkor 55 mm 1:28 lens with front lens cap Nikon DR-4 Right-Angle Viewing Attachment Nikon DK-13 Adaptor Ring (for DR-4 above) Nikon Focusing Stage PG-2 Manfrotto 709B DGT All Table Tripod Blk Vivitar 285 HV Auto Electronic Flash. Please email me your questions.

Dit alles zou 750 euro moeten kosten :shock:

Van de vrachtwagen gevallen? Misschien is er iemand die deze uitrusting herkent?

Henk

rjoemman

Bericht door rjoemman » vr sep 22 2006 1:43 pm

Hmm, denk dat het weer zo'n gevalletje is:

http://www.nu.nl/news.jsp?n=823393&c=57

Raoul

George Fennes
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja

Oplichting?

Bericht door George Fennes » vr sep 22 2006 1:45 pm

Edit
Laatst gewijzigd door George Fennes op vr mei 24 2019 8:05 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijf het objectief bekijken

H.M.

Bericht door H.M. » vr sep 22 2006 1:53 pm

Voor de goede orde: ik was echt niet van plan hier serieus op te reageren, zo dom ben ik nou ook weer niet :lol: , en dat van die foto was me ook al opgevallen.
Mijn gedachte was: misschien gestolen goederen die op deze manier weer bij hun rechtmatige eigenaar terecht kunnen komen. Baat het niet, dan schaadt het niet...
Henk

Joost Wouters

Bericht door Joost Wouters » vr sep 22 2006 1:56 pm

Nice thought!!

olle_griese
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door olle_griese » vr sep 22 2006 6:20 pm

alles wat engels praat deugt niet :roll:
Ik heb er ervaring mee, niet doen dus.
Je kunt beter een briljante foto van een saaie gebeurtenis maken dan een saaie foto van iets opzienbarends

Onne-Floris Broekema

Bericht door Onne-Floris Broekema » vr sep 22 2006 6:33 pm

Hi Olle,

I know what you mean, but where did you go wrong? :lol: :lol:

Greetings...

evertfoto

Bericht door evertfoto » vr sep 22 2006 6:58 pm

www.gratis ?? en dan toch nog betalen?
Negeer dezedvertenties, is mijn advies.
Ga voor 2e hands naar fotograficabeurzen in den lande.
De eerstvolgende grote beurs is in november in Houten.

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”