Bridge over not so troubled water. by Stefan Wimmer, on Flickr
Ik hoop de tijd de vinden nog meer foto's van deze kleine tocht te plaatsen ...
Dank je wel JohanJDPix schreef:Foto van dezelfde brug en het zelfde idee als de foto die ik heb geplaatst bij de opdracht "De schaduw van de straat". Alleen stond ik wat lager bij het water.
Wel mooi in monochrome. Misschien iets meer ruimte aan de bovenkant?
En laat de rest inderdaad ook maar zien. Er valt heel wat te fotograferen daar bij de Spiegelwaal.
Dank je wel Marco voor jouw uitvoerige repliek!MarcoEos70D schreef:Ik vind je eerste foto van 6 oktober mooi! Het lijnenspel bevalt me.
De foto's van vandaag spreken me totaal niet aan. De compositie vind ik niet mooi, te onrustig, en ik mis een duidelijk kijkpunt. Er is me niet duidelijk wat je exact wilt laten zien.
Bij beide zwart/wit-foto's vind ik trouwens dat ze erg flets zijn (te grijs), en daardoor wat vlak en saai kijken. Naar mijn smaak zou wat meer pit met name de foto uit je openingspost veel sterker maken.
Dank je wel!MarcoEos70D schreef:Dat vind ik een ijzersterke compositie. Mooi lijnenspel, perfecte lijn van linksboven naar rechtsonder. Love it!
Hallo Vincent, had je niet ook een wat uitgebreidere commentaar gegeven waar je je precies aan stoort? Met een voorbeeld bewerking erbij? Ik zou het fijn vinden als je nog even de moeite doet en het alsnog laat zien. Ik ben altijd blij als ik aan mijn tekortkomingen kan werken ...Vincent schreef:Ik snap eerlijk gezegd de keuze nabewerking totaal niet. Uiteraard, smaken verschillen, daar ben ik mij goed van bewust, juist ik misschien wel... maar het past wat mij betreft niet bij dit beeld, niet in deze extreme mate.