Bij mijn D750 raakt de rubberen buitenkant los, aan de kant van van de "D750" en "FX" plaatjes, bij de lens release knop. Hebben meer D750's last van een loslatende "huid"

Tot nog toe heeft Nikon alle loslatende en te wijde rubbers van body's en lenzen binnen de garantieperiode bij ons gratis vervangen.Ed Post schreef:Een mailtje naar Fujifilm leerde dat ik dit kosteloos kon laten vervangen.
Zou Nikon ook een dergelijke service hebben?
Mijn XT-1 was al ruim over de garantietermijn heen.Jan en Yuul schreef:Tot nog toe heeft Nikon alle loslatende en te wijde rubbers van body's en lenzen binnen de garantieperiode bij ons gratis vervangen.Ed Post schreef:Een mailtje naar Fujifilm leerde dat ik dit kosteloos kon laten vervangen.
Zou Nikon ook een dergelijke service hebben?
Groet,
Jan (van Yuul)
Wat een service, we zouden bijna overstappen naar Fuji. Onze laatste goede ervaring was met de S5-Pro in een Nikon D200 behuizing, maar dat is al weer enige tijd geledenEd Post schreef: Mijn XT-1 was al ruim over de garantietermijn heen.
Dat zelfde spul is ook te koop bij de Action voor ongeveer hetzelfde bedrag, en werkt inderdaad als een tierelier.toines schreef:Ik gebruik dunne dubbelzijdig tape van Aliexpress, 0,39 eurocent voor een rol en plakt als een bezetene. Ik zet daar ook de rubbers van objectieven mee vast zodra ze gaan lubberen.