BTS: 1 light setup
Edit: fixed broken links
Ik ook niet, bij zo’n shoot.jan24 schreef:Foto 2 heeft mijn voorkeur, fiets en kleed maken de foto af.
De opmerking van wiebeterpstra omtrent het legen van de broekzakken, detail waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben.
Beide met de D850. Ik heb nog nooit de moeite genomen om in photoshop een action te maken voor een border bij verticaal beeld omdat ik dat nauwelijks schiet. Nu mbv een template en daarin staat de onjuiste exif in van een ander beeld...wiebeterpstra schreef:Ps. Waarom schoot je met twee verschillende toestellen? Heeft dat een technische reden, of levert dat voordelen?
Dat is mooi want het licht was ingesteld voor foto 2bcvthul schreef:Maar even serieus. Ik kan het moeilijk beschrijven maar het licht van de tweede foto vind ik toch beter.
Veertig minuten sjouwen, opbouwen en instellen, drie uur wachten, anderhalve minuut foto’s maken.gijs sandberg schreef:(zonder te oordelen over de details, wellicht was er niet veel tijd).
Wist ik, typfoutje.Skippy schreef: Overigens heet de beste man José de Cauwer met een C