JJG schreef:Dank voor je reactie Vincent. Tof om te lezen. Wat vind je niet sterk aan deze serie? Hoor het graag.
Wat ik regelmatig zie bij jou zijn beelden van hele normale dingen die je er interessant op zet. Nu zie ik vooral (voor mij) oninteressante onderwerpen en composities, die dan ook nog eens wringen in de 'afwerking'. Ik zie verticaaltjes graag verticaal, een stoelpoot die net afgesneden wordt, foto 4 die bijna symmetrisch is maar dus net niet, storende elementen op de beeldrand, etc. Voor mij werken deze gewoon niet zo.
Nogmaals, ik snap ook de 'charme' van schieten en zo laten, maar dat is dus niet hoe ik graag beeld zie. Ik probeer daarom ook gewoon voorbij het analoge te kijken. Als iemand deze serie digitaal gemaakt zou hebben dan zouden er minder complimenten op komen.
Leuk dat je blijft volgen!
Ook beeld dat mij minder aanspreekt haal ik vaak inspiratie uit. De composities, de onderwerpkeuze, de beeldvulling. Dus vooral blijven posten, zelfs als anderen dat minder doen en de reacties soms minder zijn dan je zou hopen (dat is herkenbaar)
Fin.