Matthijs schreef:Eigenlijk is het geen transport meer, het gaat gewoon helemaal nergens meer over... 2500 paardenkracht is het gemiddelde vermogen voor zo'n trekker.
Gisteren was het trekkertrek in Aagtekerke, en daar wilde ik graag naar toe. Veel kabaal, rook, snelheid en kracht!
Ik reageer niet op reacties over milieuvervuiling, want daar ben ik het zelf ook volledig mee ééns. Om die reden ga ik daar geen discussie over aan.

Hallo Matthijs,
Je wilt de discussie dan wellicht niet aangaan, maar je vraagt natuurlijk wel om een reactie door zelf aan te geven dat je dit milieuvervuiling vindt ("volledig[mee ééns" zelfs), terwijl je toch wel gaat kijken. Wat denk je dat het krachtigste signaal is dat je kunt afgeven dat je dit ongewenste milieuvervuiling vindt? Precies: Met z'n allen niet gaan kijken.
Met zouteloze disclaimers schieten we weinig op. "Ik ben het er weliswaar niet mee eens, maar bij deze toch maar wat foto's van stierengevechten/dolfijnenshows/raamprostitutie/en-andere-maatschappelijk-gezien-foute-dingen, maar het was wel kicken! (Veel kabaal, rook, snelheid en kracht!)".
Mijn voorstel:
- óf te bent er tegen, en je gaat niet,
- óf je gaat wel, je plaatst foto's, maar schrijf dan niet dat je het er volledig mee eens bent dat dit vanwege het milieu eigenlijk niet kan, en daarna insinueren dat een ander maar niet moet reageren.
Groet,
Ronald
(Had je die opmerking niet geplaatst, dan had ik niet gereageerd.)
Ik fotografeer, dus ik ben.