Zeemeermin / mermaid op Flickr
Ik ga met Luc mee qua uitsnede.Ronald53 schreef:Ik heb zelf een probleem met het zó centraal plaatsen van de persoon op deze foto. Vanwege de kijkrichting van het model en de (mijn) indruk dat de golven naar rechts bewegen, zou ik een positie meer naar links(boven) kiezen. Maar dan ontstaat een probleem met rechterarm, die komt wat in de knel, trekt ook de blik naar links, en er zit dan misschien weer teveel geweld van de golven links/linksonder. Kortom, ik vind het een foto die past in het vakantie-album, maar ik zou niet weten hoe 'm zó te bewerken dat de WOW!-factor in werking treedt. Maar ik ben dan ook een leek als het gaat om foto-shoppen!
Dank je!Vincent schreef:Ingetogen houding maakt me niet uit, dat maakt de plaat juist ook weer interessant. Bewerking is naar mijn smaak iets te ver doorgevoerd maar zeker een verbetering vind ik.
Dank je Luc!Skippy schreef:Hoi Richard, sterkte met het verlies van je schoonmoeder en vader.
Ik heb je foto iets aangepast naar hetgeen ik bedoel (iets meer sprankeling en 5:4 staand), als je het niks vind kan ik 'm weghalen.
Bij deze:JJG schreef:Fraai moment wel en de laatste crop vind ik het meest geslaagd.
In z/w al eens bekeken?