Prijs van de D300
compliment
Marten,
Ik ben niet op zoek naar een D300.
Maar je hebt wel een complimentje verdiend voor het werk wat je steekt in het actueel houden van deze lijst.
Nuttige info voor mensen die deze camera willen aanschaffen
Ik ben niet op zoek naar een D300.
Maar je hebt wel een complimentje verdiend voor het werk wat je steekt in het actueel houden van deze lijst.
Nuttige info voor mensen die deze camera willen aanschaffen
Toen ik mijn D40 in MM Alkmaar kocht voor 533, zag ik een week later de D40 in MM Bijlmer voor 499. Met bonnetje werd dit daar zonder zeuren gelijk verrekend.Kaatje schreef:Toch opletten bij de marketingtechniek van de Media Markt. Alle prijzen zijn lokaal en gebaseerd op de prijzen van winkeliers in een straal van 30 km (meen ik). In Alkmaar staat ook een D300 en gewoon voor de volle mep!

Bij Foto Klein kost de D40x kit nu € 544,-!fremitus schreef:Toen ik mijn D40 in MM Alkmaar kocht voor 533, zag ik een week later de D40 in MM Bijlmer voor 499. Met bonnetje werd dit daar zonder zeuren gelijk verrekend.Kaatje schreef:Toch opletten bij de marketingtechniek van de Media Markt. Alle prijzen zijn lokaal en gebaseerd op de prijzen van winkeliers in een straal van 30 km (meen ik). In Alkmaar staat ook een D300 en gewoon voor de volle mep!
- André
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ik had mijn D300 besteld bij Budgetfoto (is een internetwinkel, maar gelukkig zit het moederbedrijf, wat een gewone fotowinkel is, letterlijk bij mij op de hoek) begin oktober en ik kreeg 3 weken later een mailtje dat de camera niet bij de eerste levering zou zitten, maar bij de 2e levering die in de laatste week van December zou plaatsvinden. Vorige week woensdag kreeg ik echter keurig een telefoontje dat mijn camera reeds binnen was. En ik heb hem direct opgehaald voor de prijs van 1.640,-- waar ik hem ook voor had besteld. Kortom, ik kom mijn kerstdagen wel door.
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Hmmmm, daar ben ik nou weer niet zo blij mee, heb ik dus toch nog 60 euro teveel betaald en dat terwijl ik daar al jaren mijn spulletjes koop.
Aan de andere kant, is er wel duidelijk afgesproken dat ik de prijs zou betalen die ik tijdens de bestelling had afgesproken (dit is mij bevestigd na een vraag van mij, omdat de prijs vlak na mijn bestelling ineens op 1.800 euro stom)
Zal ik hier nou wel of geen mailtje aan wagen.
Aan de andere kant, is er wel duidelijk afgesproken dat ik de prijs zou betalen die ik tijdens de bestelling had afgesproken (dit is mij bevestigd na een vraag van mij, omdat de prijs vlak na mijn bestelling ineens op 1.800 euro stom)
Zal ik hier nou wel of geen mailtje aan wagen.
Op de site van Budgetfoto staat echter dat producten niet opgehaald kunnen worden, maar dat ze alleen verzenden. Waar zit het moederbedrijf?flippie17 schreef:Ik had mijn D300 besteld bij Budgetfoto (is een internetwinkel, maar gelukkig zit het moederbedrijf, wat een gewone fotowinkel is, letterlijk bij mij op de hoek) begin oktober en ik kreeg 3 weken later een mailtje dat de camera niet bij de eerste levering zou zitten, maar bij de 2e levering die in de laatste week van December zou plaatsvinden. Vorige week woensdag kreeg ik echter keurig een telefoontje dat mijn camera reeds binnen was. En ik heb hem direct opgehaald voor de prijs van 1.640,-- waar ik hem ook voor had besteld. Kortom, ik kom mijn kerstdagen wel door.
http://www.budgetfoto.nl/service.php?service=contactEric-DH schreef:Op de site van Budgetfoto staat echter dat producten niet opgehaald kunnen worden, maar dat ze alleen verzenden. Waar zit het moederbedrijf?flippie17 schreef:Ik had mijn D300 besteld bij Budgetfoto (is een internetwinkel, maar gelukkig zit het moederbedrijf, wat een gewone fotowinkel is, letterlijk bij mij op de hoek) begin oktober en ik kreeg 3 weken later een mailtje dat de camera niet bij de eerste levering zou zitten, maar bij de 2e levering die in de laatste week van December zou plaatsvinden. Vorige week woensdag kreeg ik echter keurig een telefoontje dat mijn camera reeds binnen was. En ik heb hem direct opgehaald voor de prijs van 1.640,-- waar ik hem ook voor had besteld. Kortom, ik kom mijn kerstdagen wel door.
http://tweakers.net/shopreview/1328
PS
Dit is een dozenschuiver. En zowel bij de D3 als de D300 staat "Dit product is slecht leverbaar".
- André
- Forumlid
- Contacteer:
Het moederbedrijf zit in Amersfoort, maar het klopt dat ze alleen maar tegen de budgetfoto prijzen versturen. Ik heb echter het geluk de heren van deze (overigens goede toko) onderneming goed te kennen vanuit een paar automatiseringsprojecten die ik voor ze heb gedaan.Op de site van Budgetfoto staat echter dat producten niet opgehaald kunnen worden, maar dat ze alleen verzenden. Waar zit het moederbedrijf?
Ik loop dus gewoon de winkel binnen en zeg, ik wil die lens maar wel voor de internetprijs. Grote glimlach en "geen probleem" .