https://www.dpreview.com/news/244486743 ... h-for-9500
Twee beweringen die pas hout snijden als ze gevolgd worden door een kloppende argumentatie óf uit eigen ervaring óf uit echt gezaghebbende bron. Die vermeld je niet, dus je bijdrage is weinig zinvol.George Fennes schreef:Luc het enige dat ik wilde aangeven is 1) dat een professioneel objectief slechts marginaal beter zal presteren dan een objectief welke slechts 1/3 van de prijs kost.
2) Hoe hoger je in het segment komt zal de kwaliteit maar iets beter zijn, maar de meerprijs loopt daar ver op uit.
Ik vind deze bijdrage ook niet erg zinvol.MartinT schreef:Twee beweringen die pas hout snijden als ze gevolgd worden door een kloppende argumentatie óf uit eigen ervaring óf uit echt gezaghebbende bron. Die vermeld je niet, dus je bijdrage is weinig zinvol.George Fennes schreef:Luc het enige dat ik wilde aangeven is 1) dat een professioneel objectief slechts marginaal beter zal presteren dan een objectief welke slechts 1/3 van de prijs kost.
2) Hoe hoger je in het segment komt zal de kwaliteit maar iets beter zijn, maar de meerprijs loopt daar ver op uit.
Als je iets niet begrijpt of er geen ervaring mee hebt, kun je er beter over zwijgen.
Maar ik schat zo in dat jij er hier nog wel even over door wilt bomen