D200 in San Francisco 1299usd met nikon lens 18-135
D200 in San Francisco 1299usd met nikon lens 18-135
Was afgelopen week in San Francisco en ze boden me in China town de D200 met origineel 18-135 objectief aan voor 1299usd mijn vraag is:Is dit mogelijk? heb hem aangezet ze duwden er een sd card in wat ik heel vreemd vond want hij is toch met cf of microdrive maar ik heb in de winkel uitgeprobeerd en er was niks mis mee; Nu thuis gekomen en de prijzen gecheckt heb ik natuurlijk spijt dat ik hem niet gekocht heb.Zelf ben ik in het bezit van een 8700 maar qua landschap fotografie voldoet deze niet echt. Mijn vraag is nogmaals hoe kan dit?
- MvBoetzelaer
- Clublid
- Contacteer:
Daar zijn meerder legale en minder legale mogelijkheden voor. Het kan eigen import uit een Aziatisch land zijn. Het kan ook gewoon gestolen waar zijn. Een medewerker van Inca vertelde mij dat zij geen verzendingen over het weekend heen deden, omdat er dan gegarandeerd camera's "van de pallet vallen"...
Een SD-kaart lijkt me sterk, want in een D200 gaan inderdaad CF-kaartjes. Ik neem aan dat je niet naar de garantievoorwaarden en het serviceniveau gevraagd hebt? Wat als de sluiter na 100 foto's kapot blijkt te zijn en jij gaat op zoek naar "de man op de hoek van de straat in San Fransisco"? Juist! Daarom is prijs niet het enige belangrijke.
Groeten,
Marnix
Een SD-kaart lijkt me sterk, want in een D200 gaan inderdaad CF-kaartjes. Ik neem aan dat je niet naar de garantievoorwaarden en het serviceniveau gevraagd hebt? Wat als de sluiter na 100 foto's kapot blijkt te zijn en jij gaat op zoek naar "de man op de hoek van de straat in San Fransisco"? Juist! Daarom is prijs niet het enige belangrijke.
Groeten,
Marnix
Een dag zonder Nikon is een dag niet geleefd.
juist !
Ik had met de aankoop van m'n 7900 ook zoiets.
gekocht via het internet bij een outlet 'ergens' in de kop van noordholland.
betaald en omdat ik 'm meteen wou hebben zelf opgehaald.
de outlet was niet meer dan een kleine loods met een counter van spaanplaten, en een jonge gozer die nog net kon afrekenen maar niet wist hoe een factuur eruit ziet.
afijn, Nikon mee naar huis, supercamera.
uiteindelijk viel de 7900 na een jaartje op de grond en had behoefte aan repa.
dus log ik in op de website.
HE ??? website WEG !
bleek de toko failliet.
INCA gebeld en voor 70 euro repa gehad, klasse.
resumee: als INCA niet zo service gericht was geweest dan had ik met de gebakken peertjes gezeten.
ik weet uit interne ervaring in andere branches dat deze scenario's heel snel geen garantie meer bieden voor (dure) artikelen.
" Ja meneer moet u maar terug naar diegene die het apparaat verkocht heeft " .
Ik denk dat er ook zeer goede outlets zijn met een goede naam en dito service. ik had misschien pech hiermee en ben gered door INCA.
Maar het is een les.
mvgr
ronikon
Ik had met de aankoop van m'n 7900 ook zoiets.
gekocht via het internet bij een outlet 'ergens' in de kop van noordholland.
betaald en omdat ik 'm meteen wou hebben zelf opgehaald.
de outlet was niet meer dan een kleine loods met een counter van spaanplaten, en een jonge gozer die nog net kon afrekenen maar niet wist hoe een factuur eruit ziet.
afijn, Nikon mee naar huis, supercamera.
uiteindelijk viel de 7900 na een jaartje op de grond en had behoefte aan repa.
dus log ik in op de website.
HE ??? website WEG !
bleek de toko failliet.
INCA gebeld en voor 70 euro repa gehad, klasse.
resumee: als INCA niet zo service gericht was geweest dan had ik met de gebakken peertjes gezeten.
ik weet uit interne ervaring in andere branches dat deze scenario's heel snel geen garantie meer bieden voor (dure) artikelen.
" Ja meneer moet u maar terug naar diegene die het apparaat verkocht heeft " .
Ik denk dat er ook zeer goede outlets zijn met een goede naam en dito service. ik had misschien pech hiermee en ben gered door INCA.
Maar het is een les.
mvgr
ronikon