Hierboven de poll voor de foto's van de maandopdracht van januari 2020 met als onderwerp "Bril".
We hebben dit keer slechts zeven inzendingen dus de keuzestress is misschien wat minder groot.! Alle deelnemers bedankt voor het meedoen. De laatste foto van Paulina (hond met bril) voldeed niet aan de voorwaarde dat de foto in januari gemaakt moet zijn; in de exif stond 1 februari. Ik heb hem verwijderd om misverstanden bij het stemmen te voorkomen. De songtekst van Ben heb ik laten staan omdat die zo leuk is

Breng je stem uit op de volgens jouw favoriete foto. Welke 'bril' spreekt je het meest aan? Discussie over de foto's is een mooie aanvulling van deze poll. Wat mij betreft mag dat wel wat meer. Daar hoef je geen expert voor te zijn; vertel wat je van de foto's vindt en leer daarmee van elkaar. Je kunt je stem uitbrengen tot en met 22 februari 2020, ongeveer 12.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Bril" vind je hier.
De winnende foto's van 2020 zullen in dit draadje verschijnen.
De foto's die in 2017, 2018 en 2019 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018 en 2019.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachten van afgelopen jaren (2015 en verder).
Groet, Jos