Kan het ook niet aan een of andere instelling liggen?? Een paar pagina's terug heb je een plaatje van een reiger in vlucht geplaatst en deze heeft ook zo'n vreemde halo rond zich. Dat was me toen ook al opgevallen maar omdat verder niemand iets zei dacht ik dat het misschien wel aan mijn ogen of beeldscherm zou liggen...palindroomreinier schreef:Hoi Patrick, bedankt voor je reactie. Die vlek was me nog niet opgevallen ga ik even naar kijken. Wat het verscherpen betreft doe ik dat heel weinig +/- tot 35 % in LR. Als een foto niet scherp is zal het met verscherpen niet veel beter worden. Het weer was vandaag kraakhelder en héél veel zon op het vogeltje mogelijk dat halo daardoor komt.
Mvg,
Reinier
Wij gebruiken een garde voor deze bollen. Milieu technisch beter en ze worden niet gejat. Ze geven niet op die kauwenmozes schreef:Om te voorkomen dat ze steeds mee gejat worden, dacht ik
Minder ruimte houden ze niet van. Sinds dit boven het huisje hangt komen er minder kouwen:mozes schreef:Gek zijn op deze mezenbollen.
Om te voorkomen dat ze steeds mee gejat worden, dacht ik, ik bind ze vast en zodanig dat die raven er niet bij kunnen.
Maar kelere wat zijn die beesten slim.
Dankjewel!swimmer schreef:Zoals jij hem toont is ie alles andere dan alledaags Frans.
Daar wordt het ineens een hele mooie vogel.