Ultramax 400
Ik ben op zoek naar iets nieuws qua serie en het schieten in kleur geeft ook nieuwe energie, het weer zal meespelen. En misschien de algehele situatie ook.
1

2

3

Kleur geniet mijn absolute voorkeur!JJG schreef:F3
Ultramax 400
Ik ben op zoek naar iets nieuws qua serie en het schieten in kleur geeft ook nieuwe energie, het weer zal meespelen. En misschien de algehele situatie ook.
Deze had Green mogen heten.
Deze doet me aan de eerste foto van je Amsterdam serie denken.
Ik heb gebruik veel te oude C41 ( Tetenal kit) om zelf mee te ontwikkelen. Is aangemaakt in juni 2019 maar ik verdubbel de ontwikkeltijd en dat lijkt te werken. Daarnaast gooi ik de negatieven/scans ook nog door Lightroom om er m'n eigen sausje overheen te gooien, zolang de analoge look (lees korrel) maar bewaard blijft.Frans Martens schreef:Lekker bezig Jelmer, ik vind ze prachtig.
Ik ken die Ultramax niet, is die normaal ontwikkeld of ben je er nog met LR/Ps overheen geweest?
Ontwikkel je dit zelf?
(Het is trouwens vaak moeilijk te duiden waar een eigen stijl eindigt en een trucje begint.)
Tof, dank je wel!HenkG schreef:Heb je portfolio en de verschillende beelden en series van de laatste tijd bekeken. Kan eigenlijk maar één opmerking maken: ik ben een fan van jouw foto's...