Sorry. Het is geen hoofdkantoor geweest, hoor. Het was "Het Lab".mikemix schreef:.. ex hoofdkantoor van IBM in Uithoorn.
Hoofdkantoor was JHL 257, Amsterdam.

Sorry. Het is geen hoofdkantoor geweest, hoor. Het was "Het Lab".mikemix schreef:.. ex hoofdkantoor van IBM in Uithoorn.
Hoi Mike, toen ik jouw serie foto's gisteren als eerste op dit forum zag verschijnen, was ik nog druk bezig met het scannen van mijn negatieven. Ik heb gelijk even gekeken (en niet direct gereageerdmikemix schreef:
10
![]()
Dit werkt alleen maar als je in zwart-wit kijkt. Als je domweg een kleurenfoto omzet naar zwart-wit ga je vaak kleur wel missen. Houd je daarentegen er direct rekening mee dat een foto zwart-wit wordt, mis je kleur niet.Skippy schreef:Mike ik vind 4, 8, 10 en 3b de toppers.
De nabewerking van de hele serie is heel fraai met precies het goede contrast en scherpte.
Mooi ook de vele nuances in tinten, dan mis je absoluut geen kleur en krijgt het een eigen extra dimensie, klasse gedaan.
Dat mis ik in mijn eigen z/w bewerkingen, dit zet me er toe aan om hier meer aandacht aan te besteden.