Nikon Z6 updaten
- EdvandeZilver
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Re: Nikon Z6 updaten
Overigens, je ontkomt niet aan een losse kaartlezer als je toekomstige updates aan je camera wil uitvoeren.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: **
Ik kom vandaag voor het eerst op dit forum en zie toevallig jouw berichtje staan. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik woon redelijk dichtbij (20 km) en ben o.a. in het bezit van een XQD-kaartlezer. Heb hier zelf ook mijn firmware mee geüpdatet naar de laatste versie. Mocht het nog nodig zijn dan mag je altijd langskomen.MLFrenks schreef:Mijn locatie is Beilen.imaginary_nl schreef:Ik zie de locatie niet, maar ik heb een XQD kaartlezer.
- MLFrenks
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Bedankt voor je antwoord. Ik heb besloten om gewoon een te kopen, de updates blijven komen. kortom: je ontkomt er niet aan.Niekon schreef:Ik kom vandaag voor het eerst op dit forum en zie toevallig jouw berichtje staan. Heb je inmiddels al een oplossing gevonden? Ik woon redelijk dichtbij (20 km) en ben o.a. in het bezit van een XQD-kaartlezer. Heb hier zelf ook mijn firmware mee geüpdatet naar de laatste versie. Mocht het nog nodig zijn dan mag je altijd langskomen.MLFrenks schreef:Mijn locatie is Beilen.imaginary_nl schreef:Ik zie de locatie niet, maar ik heb een XQD kaartlezer.
Take nothing but pictures, leave nothing but footprints and kill nothing but time.