Hoe kan ik foto's met jullie delen?
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hoe kan ik foto's met jullie delen?
Ik wil graag 2 foto's delen zodat ik van jullie kan leren maar ik zie nergens een button waar ik een foto kan uploaden?
Wie kan me helpen?
Gr.
Maureen
Wie kan me helpen?
Gr.
Maureen
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Ja, dat lukt ook. Via photobucket, dat ik gebruik, is klikken op de IMG tag genoeg om de link te kopieren naar je clipboard. Dan hoef ik niet meer te doen dan plakken op deze site. Eitje!
Wel even cijfertjes voor je foto's zetten: dat wordt meestal bijzonder op prijs gesteld, zeker als je grotere aantallen post.
Wel even cijfertjes voor je foto's zetten: dat wordt meestal bijzonder op prijs gesteld, zeker als je grotere aantallen post.
- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
Ik heb vanmiddag een link geupload vanaf een album zoals Patrick aangeeft maar dan zie ik nog steeds geen foto's zoals ik dat bij jullie zie. Bij mij moeten jullie dan naar andere site linken.
Kan ik dat niet anders doen?
Gr.
Maud
Kan ik dat niet anders doen?
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Even kijken wat ik precies doe. Ik log in op m'n Photobucket account. Daar plaats ik foto's. Dan zie ik m'n foto met een viertal linkjes eronder, waaronder "IMG Code". Als ik hierop klik kopieert de inhoud zich naar m'n clipboard. Dan ga ik hierheen....
Plak

Einde plak.
Dit zou ik nu moeten zien, dus ik druk even op voorbeeld...
Ja hoor, gelukt. Gelijk een leuke mogelijkheiod deze foto weer even te tonen. Niet omdat ie perse zo geweldig is, maar een beetje adverteren is nooit slecht...
Plak

Einde plak.
Dit zou ik nu moeten zien, dus ik druk even op voorbeeld...
Ja hoor, gelukt. Gelijk een leuke mogelijkheiod deze foto weer even te tonen. Niet omdat ie perse zo geweldig is, maar een beetje adverteren is nooit slecht...

- Maud
- Forumlid
- Contacteer:
Ja ik ben bezig het programma Capture NX te snappen maar dat lukt me absoluut nog niet helaas
Ik heb ook het programma Corel Photo Shop maar die kan geen NEF bestanden inlezen
Ben dus zoekende
Ik heb ook het programma Corel Photo Shop maar die kan geen NEF bestanden inlezen
Ben dus zoekende

D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief