Welke bewerkingssoftware?
- gvdnberg
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Re: Welke bewerkingssoftware?
En dan hebben we nog niet eens over Capture One gesproken: diverse versies, waaronder een versie specifiek voor Nikon, met daarbij een aantrekkelijker financiële belasting. Erg mooi programma, waarmee zeer subtiele aanpassingen gedaan kunnen worden. De bibliotheek module van Lightroom is beter dan die van C1.
Met vriendelijke groet,
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
Gert van den Berg,
Actieve Nikon Z-gebruiker en nog een paar F-vatting (micro-)objectieven. Al mijn foto's zijn gehost op Flickr
- StudioPLAAT
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Hi Richard,
Voordat je geld gaat uitgeven is dit ook een meer dan prima foto bewerkings-programma.
GIMP (GNU Image Manipulation Program) een gratis programma voor fotobewerking, beschikbaar voor Windows en macOS en is op veel onderdelen gelijk aan de dure fotobewerkers, zoals PhotoShop.
Op de GIMP website kan je ook tutorials (https://www.gimp.org/tutorials/) vinden om je op weg te helpen.
Succes bij je zoektocht.
Voordat je geld gaat uitgeven is dit ook een meer dan prima foto bewerkings-programma.
GIMP (GNU Image Manipulation Program) een gratis programma voor fotobewerking, beschikbaar voor Windows en macOS en is op veel onderdelen gelijk aan de dure fotobewerkers, zoals PhotoShop.
Op de GIMP website kan je ook tutorials (https://www.gimp.org/tutorials/) vinden om je op weg te helpen.
Succes bij je zoektocht.
- justme
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
Nou, nu hebben we zo bijna alle bekende programma’s we gehad, succes met kiezen 

- Ronald53
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
En dan zijn er nog DxO Photolab, en Serif Affinity.....
Groet,
Ronald
Groet,
Ronald
Ik fotografeer, dus ik ben.
-
- Forumlid
1001 voorbeelden en suggesties en dan de vraag of de computerkunde toereikend is om 1 van deze programma's te kunnen bedienen.