Jullie nog leuke nostalgische beelden van clubleden van een tijdje terug? Leuk, temeer daar we een beetje droog staan in 2020.

Ik heb er nog wel een paar, zijn wel iSCSI's.Patrick schreef:harddisks lopen gewoon te vol
Is dit een serieuze opmerking ?Patrick schreef:Ik zit af en toe oude fotoseries te bekijken om wat te ruimen (harddisks lopen gewoon te vol).
Ja, absoluut. Ik ben nooit zo weggooierig. En ik wil al mijn foto's op een enkele schijf kunnen zetten. Ik heb een paar maanden geleden een 5T 2.5" schijf gekocht en daar moet het voorlopig oppassen. En ik ben/was vrij productief. Een paar TIFF bestanden erbij en het loopt flink op! En ik heb er in Lightroom alleen al nog 125020 staan. Daarbij komt nogwat oud werk dat ik destijds in Capture NX gedaan heb.ben42 schreef:Is dit een serieuze opmerking ?Patrick schreef:Ik zit af en toe oude fotoseries te bekijken om wat te ruimen (harddisks lopen gewoon te vol).
Ik kan me voorstellen dat voor het overzicht je af en toe wat gaat ruimen, oude series doorkijken is ook altijd leuk. Maar in mijn ervaring is het zo dat de capaciteit van harddisks en het dalen van de prijs daarvan veel harder gaat dan de toename van mijn opslag omvang. (Is dit bij jou zoveel anders ?)
Inderdaad Jolanda, was altijd leuk om met Gino weg te gaan. Veel te jong gestorven......Met heel veel verdriet deel ik de volgende foto.
Met NCN in Doel. Op de foto Hans Haverkamp (met de zwarte lens) en onze maat Gino. Gino is onlangs onverwachts overleden, nog maar 56 jaar oud. Wat hebben we veel plezier met hem gehad.
Het lijkt wel de shoot die ik laatst had. Je wild trouwens niet weten wat een model meeneemt.Jolanda schreef:Als je dan tijdens een workshop in de natuur, achterom kijkt.....