telezoom
- Marcel Bandel
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
telezoom
Op een Duitse site las ik dat sigma met een lens gaat komen van 200-500 met een lichtsterkte van 2,8. Weet iemand hier al meer over? Komt deze ook voor de Nikon op de markt en zo ja - wanneer? Zijn er al prijzen bekend?
Met vriendelijke groet,
Marcel
Met vriendelijke groet,
Marcel
NCN lid. Nikon D200, Nikon D300, Nikon D3s, Nikon AF VR 105 Micro, AF-S 70-200 VR, Nikon AF-S 24-70. Nikon AF-S 14-24, Nikon Af-s 200-400 F4 VRIISB-800, SU R1C1
Edwin schreef:Die prijs die er onder word vermeld[excl btw]![]()
Die prijs is omdat ze de echte prijs nog niet kennen. Dan zetten ze hun incl op max en dan komt er zo'n hoge excl. prijs uit.
Ik zie nu dat ze iets slimmer zijn geweest door er nu gewoon NNB bij te zetten. Ze zjin alleen de excl. prijs vergeten.
Maar uhhh..
Heb je naar de afmetingen gekeken van dat ding...?
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Moedig volk die Sigmatianen.
Wat een lens.....
Nu natuurlijk de vraag wie durft dit aan.
Een beroepsfotograaf kan het " ding " via de afschrijving wel wat makkelijker aan zijn uitrusting toevoegen.
Even kijken en overwegen een nieuwe auto of een lens !!?
Zelf kan ik dat monster nooit bekostigen maar zou het wel eens leuk vinden om een keer te huren in een gekke bui.
Hup even in de rugzak
en dan ....
Ben evengoed benieuwd of we hier mensen hebben die daar ooit een keer iets van laten zien.
Bladmos
Wat een lens.....

Nu natuurlijk de vraag wie durft dit aan.
Een beroepsfotograaf kan het " ding " via de afschrijving wel wat makkelijker aan zijn uitrusting toevoegen.
Even kijken en overwegen een nieuwe auto of een lens !!?
Zelf kan ik dat monster nooit bekostigen maar zou het wel eens leuk vinden om een keer te huren in een gekke bui.
Hup even in de rugzak

Ben evengoed benieuwd of we hier mensen hebben die daar ooit een keer iets van laten zien.
Bladmos
als het ding me kan brengen naar mijn werk en terug, warm en droog zou ik er een gekocht hebben, maar anders prefereer ik mijn auto en huis boven deze lens.
Ik hoop dat je armen hebt als rambo zelf, want het lijkt me geen klein gewicht, ga daarmee naast schiphol staan en je wordt geheid gearresteerd.
Ik hoop dat je armen hebt als rambo zelf, want het lijkt me geen klein gewicht, ga daarmee naast schiphol staan en je wordt geheid gearresteerd.
Vanwege bedrijfsspionage zekermarx schreef:als het ding me kan brengen naar mijn werk en terug, warm en droog zou ik er een gekocht hebben, maar anders prefereer ik mijn auto en huis boven deze lens.