Hierboven de poll voor de foto's van de maandopdracht van december 2020 met als onderwerp "Ingewikkeld".
Het bleek geen gemakkelijk onderwerp te zijn; ik heb van een aantal van jullie vernomen dat het nogal lastig was om bij dit thema een foto te maken. Ondanks dat, hebben we toch weer een elftal prima foto's om onze stem op uit brengen. Ze voldoen allemaal aan de voorwaarden en doen dus mee aan de poll. Best lastig lijkt mij omdat de invulling van het thema nogal verschilt.
Alle deelnemers bedankt weer voor jullie enthousiasme en creativiteit

Bekijk en beoordeel de foto's en breng daarna je stem uit op de foto die jij het mooiste vindt. Motivatie van je stem mag, maar is niet verplicht. Sommige leden doen dit liever niet omdat ze dan beïnvloed worden, anderen vinden dat juist een toegevoegde waarde. Wat mij betreft geen probleem; het draadje wordt in mijn ogen dan boeiender.
Je kunt je stem uitbrengen tot en met 21 januari 2021, ongeveer 17.00 uur.
De ingezonden foto's voor het thema "Ingewikkeld" vind je hier.
De winnende foto's van 2020 vind je in dit draadje.
De foto's die in 2017, 2018 en 2019 hebben gewonnen, vind je via deze links: 2017, 2018 en 2019.
En tenslotte vind je in dit draadje de foto's die gekozen zijn als foto van het jaar van de maandopdrachtaen van afgelopen jaren (2015 en verder).
Groet, Jos