Canon collega's kunnen nu Nikon (G ) objectieven gebruiken.
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Canon collega's kunnen nu Nikon (G ) objectieven gebruiken.
Laatst gewijzigd door Marten op zo dec 30 2007 6:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- a90
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nikon zou gewoon objectieven moeten maken met een Canon vatting, dan rol je ze via die kant vanzelf op en heb je gelijk een leuke afzetmarkt :mrgreen:
D50 met 18-55 in een Vanguard tasje en nog wat Nikon spul
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
A wiser fellow than myself once said "Sometimes you eat the bar and sometimes the bar, well, he eats you"
@Marten,
Je moet even in het topiconderwerp aangeven dat het hier om G objectieven gaat. Voor andere objectieven waren er al adapters.
Ik vraag me trouwens af hoe dat instellen van het diafragme d.m.v. het draaien van het objectief gaat. Je moet tenslotte voor manual scherpstellen ook draaien aan het objectief...
Je moet even in het topiconderwerp aangeven dat het hier om G objectieven gaat. Voor andere objectieven waren er al adapters.
Ik vraag me trouwens af hoe dat instellen van het diafragme d.m.v. het draaien van het objectief gaat. Je moet tenslotte voor manual scherpstellen ook draaien aan het objectief...