Bericht
door justme » wo feb 17 2021 4:19 pm
Hoi Tony,
ik denk dat je aardig de sfeer heb willen vastleggen op je rondje, dat zie je wel terug in de foto's.
Wat ik je zou willen meegeven, als je graag feedback zou willen, is om je onderwerpen wat meer te isoleren;
- foto 1, ik zie twee keer een oversteek, voetstappen links, en een lijnenspel wat uitloopt op een hoog bosschage,
- foto 2, mooie rietpluimen, waar het zonlicht mooi op valt. wat meer 'compressie' zou hier passen, iets meer onscherpere achtergrond. mogelijk iets meer dichterbij staan
- foto 3, de luchten zijn hier prachtig, mooie dynamiek. links in beeld nog net een groep vogels in het water en op het ijs, misschien had je hier iets meer met het looppad kunnen doen?
- foto 4, leuk gezien, net iets te weinig compressie ( scherptediepte ) om het wat meer te isoleren
- foto 5, een doorkijkje in het bos? maar veel te druk
- foto 6, check je lens op stof of vuildeeltjes, die zie je hier namelijk terug. Mogelijk was de zon en het beoogde effect in t echt net wat meer aanwezig dan uit de foto?
- foto 7, mooie warme kleuren, de beste uit deze serie als je het mij vraagt.
- foto 8, ken de naam niet van deze plant, maar mogelijk en ander perspectief ( lager ) kiezen
- foto 9, knap gezien, hier had je best nog een hele abstracte foto/close-up uit kunnen halen
- foto 10, drukke plaat
- foto 11, de kadering hier is wat twijfelachtig gekozen,
- foto 12, doorkijkje, veel lijnen
- foto 13, roept wel vragen op, maakt nieuwsgierig wat we hier eigenlijk zien
- foto 14, veel onscherpte, beetje onrustig door takje links en linksboven, niet geheel scherp in het onderwerp, misschien door de wind?
Al met al mooie samenvatting van Broekpolder, misschien wat meer tijd nemen per shoot, blijf kijken en proberen.