IMG_4281A-BorderMaker by marcoeoscanon, on Flickr

IMG_4193A-BorderMaker by marcoeoscanon, on Flickr

IMG_4260A-BorderMaker by marcoeoscanon, on Flickr

IMG_4270A-BorderMaker by marcoeoscanon, on Flickr
Op zich gebeurt het vaker dat ze in groepen zitten. Maar dit is wel heel gaaf ja.swimmer schreef:Heel mooi! Wel jaloers makend dat je meteen ook 10 ervan voor de lens krijgt ...
Uniek was het zeker. Ik heb ervan genoten!evelakes schreef:Jij hebt weer een unieke ervaring , bedankt voor het delen.
Dank! Ik bedoelde met "niet briljant" dat het redelijk recht toe, recht aan foto's zijn. Maar ik vind ze wel mooi hoor, als is het maar vanwege het bijbehorende gevoel.jan24 schreef:Niet briljant? Ik vind ze prachtig.
Absoluut! Dank!Gemmageluk60 schreef:Bijzondere vogels. Mooi om zo te kunnen fotograferen!
Dank! Zoetermeer is wel mijn geboortestad, maar dit was in Gelderland. Stukje uit de richtingFrans Martens schreef:Fascinerende vogels! Was je toevallig in Zoetermeer?
Dank. Ik heb ze zoveel mogelijk gelaten zoals ze waren. De ene uil is warmer van kleur dan de ander. En uil nr. 2 zat in een heel mooi warm zonnetje, dat scheelt ook natuurlijk.EdvandeZilver schreef:Fraai Marco! Misschien zou je de eerste foto iets minder flets moeten maken (richting foto 2).