Dit is één van de eerste foto's die ik heb genomen.
Ik hoor graag jullie opbouwende kritiek.
Toestel: Nikon 5600 - 35 mm objectief
Bewerkt in Lightroom
mvg
Ronald53 schreef:Ik blijf het vreemd vinden. Iemand die in zijn eerste bericht hier op het forum meldt dat dit één van de eerste foto's is die hij (ooit?) heeft genomen, en meteen maar even vraagt of wij ons willen inspannen om commentaar te geven. Ik zou je willen uitnodigen Wim om je eerst eens voor te stellen. Dat wordt hier op prijs gesteld. En dan misschien iets meer vertellen over je foto. Wat was je intentie, hoe heb je e.e.a. uitgevoerd?
Groet,
Ronald
DannySan schreef:Hoi Wim,
welkom op dit leuke forum!
Fijn om te zien dat er in dit topic ook weer eens wat wordt geplaatst![]()
Ik vind het een leuke foto (komt deze uit een serie?) maar ik zoek nog een beetje naar de bedoeling van de foto.
Ik zie een mooi bovenbeen/aanzet naar de bil en mooie kousen (of is het een jarretel-setje?) maar mis de suggestie een beetje. Is het 'kijk eens, er is nog meer moois wat hoger'? Is het een kleine uitdaging/plaag als plaatje? Een 'oeps, schoof mijn jurkje nou per ongeluk omhoog'?
De positie/belichting van de hand vind ik dan onduidelijk, het lijkt er op (maar ik kan het mis hebben) dat ze met die hand haar jurk aan de kant deed voor je? Ik zou het mooier vinden als je net iets meer ruimte had genomen dan voor het verhaal erbij.
De belichting is een kwestie van smaak, ik vind het ook wel wat 'hard' (wat minder flatteus voor een dameshuid); en zou het in iets zachtere (grijs) tinten denk ik mooier vinden.
Benieuwd naar de rest van je werk, mooie binnenkomer!