Hier zijn ze inderdaad ook weer wakker ja... Alleen nog erg goed zoeken maar ze zitten er wel...
Ja, die open bek was echt een toevalstreffer. Net toen ik foto's wilde gaan maken moest ie geeuwen, ik was blij dat ik de instellingen al goed had staan.
[quote="René S64"]De boomkikkertjes zijn ook in mijn omgeving met dit mooie weer lekker aan het zonnebaden.
Leuk om te zien dat ze in het oosten (hier vandaan) ook weer te zien zijn. Mss iets korter belichten om de hoge licht partijen iets terug te dringen. Blijft altijd lastig met de zon, waar die kikkers zo van houden, op die gladde huid.
Mooie tekening van deze kikkers, en goed in focus, wel jammer dat die plant rechts zo in de weg zit, maar ja, je hebt het niet altijd uit te kiezen.
Zit er nou een mug bovenop meneer kikker?
Maurice
MauriceK schreef:Mooie tekening van deze kikkers, en goed in focus, wel jammer dat die plant rechts zo in de weg zit, maar ja, je hebt het niet altijd uit te kiezen.
Zit er nou een mug bovenop meneer kikker?
Maurice
Als er nog voldoende 'ruimte' is, is een flinke crop, waarin de mug dan de hoofdrol gaat spelen en de kikker naar de 'achtergrond'. Ok die hoort dan in Muggen [verzamel], maar ik wil niet muggeziften.
Ben
(Zelf even geprobeerd met mug naar rechtsboven (1/3) en het oog van de kikker naar linksonder (1/3 lukt net niet))