Voor wie een flitser zoekt?
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Voor wie een flitser zoekt?
Onderstaande aanbieding kwam ik op MP tegen:
Lijkt me geen verkeerde prijs, vooral de SB800 is aantrekkelijk geprijsd.
http://link.marktplaats.nl/128665298
Lijkt me geen verkeerde prijs, vooral de SB800 is aantrekkelijk geprijsd.
http://link.marktplaats.nl/128665298
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.
kwee nie. Ik heb eens gekeken op hun site http://www.xs4hifi.com/catalog/ maar kon niet veel duidelijkheid vinden.
De pagina met algemene voorwaarden is leeg. Contact gegevens zijn een postbus, een email address, een o6 nummer en het magazijn is bij Shurgaurd self-storage in Almere. Kortom allemaal moeilijk te traceren.
Zelf ga ik hier zeker niets kopen.
De pagina met algemene voorwaarden is leeg. Contact gegevens zijn een postbus, een email address, een o6 nummer en het magazijn is bij Shurgaurd self-storage in Almere. Kortom allemaal moeilijk te traceren.
Zelf ga ik hier zeker niets kopen.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
geld weg
De advertentie is al verwijderd door MarktPlaats, dus het risico is groot dat we hier te maken hebben met lieden die graag onze centjes willen opstrijken en 'vergeten' de bestelde en vooral betaalde spullen op te sturen.
Gewoon NOOIT op zulke vage adverteerders ingaan
Groetjes George
Gewoon NOOIT op zulke vage adverteerders ingaan

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- cstr1
- Forumlid
- Contacteer:
Zie ander draadje waar ik al gemeld heb:
Ben er erg tevreden over, reageert snel op mail. Deze zit in Tilburg en heeft dezelfde prijs als waar deze topic over ging.Het is de SB 600 geworden, zojuist opgehaald voor de eerder genoemde prijs bij de 'internetverkoper' die op Ebay bekend staat als YOUNGHALEN met een zeer goede Feedbackscore en op Marktplaats als 'DigiShop 4 all your Gadgets' en daar is het een 'Gecontroleerde Verkoper'. Het is de moeite waard om eens naar de diverse spullen te kijken!
Laatst gewijzigd door cstr1 op di nov 13 2007 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
-
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
is een ander
cstr1, de aanbieder waar jij het over hebt is waarschijnlijk een ander dan die waar Riemke het over heeft.
Hele andere namen.
Groetjes George
Hele andere namen.
Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
- cstr1
- Forumlid
- Contacteer:
Klopt George, maar ik heb het even hierbij gezet zodat je wel een betrouwbaar adres hebt! Heb de spullen zelf bij hem thuis opgehaald.
Dus voor een goede betrouwbare handelaar verwijs ik naar hem.
Dus voor een goede betrouwbare handelaar verwijs ik naar hem.
D40 met een Nikon 18-55 AF-S in zwart en zilver, 55-200 AF-S, 50mm f/1.8 D AF en 18-70 AF-S, SB-600, omkeerring, IR Remote Control, 52mm 0.45X Wide-Angle Lens en in de broekzak een Minolta Dimage.
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik had ze vanmiddag gebeld met deze vraag. werd net keurig teruggebeldsmaus schreef:incl of ex btw...met of zonder bon....met of zonder garantie. is alles incl dan is de 800 wel heel scherp geprijsd....[ een bijna te mooi om waar te zijn prijs ]......

Dit kreeg ik als reactie:
Voor wat betreft de foto- en videocamera's (inclusief accessoires), merken wij op dat wij de laagste prijsgarantie garanderen! Dit realiseren wij door inkoopvolume te combineren. Een maal per week verzamelen wij orders vanuit België, Frankrijk én Nederland, en plaatsen de opdracht bij een van de door Nikon aangewezen officiële distribiteurs.
De flitsers van onze huidige voorraad zijn afkomstig uit Ierland en hebben een Engelse handleiding. De prijzen zijn inclusief BTW (met bon) en u heeft de standaard fabrieksgarantie. Dat neemt niet weg, mocht er iets aan de hand zijn, dan zijn wij uw aanspreekpunt.
Graag nodigen wij u uit een kijkje te nemen op onze site waarop u ons gehele assortiment aantreft alsmede onze werkwijze.
Wij stellen u in de gelegenheid om op 3 manieren in het bezit te komen van uw producten:
1.) Op afspraak komt u uw bestelling zelf ophalen bij ons centraal magazijn aan de Zenderstraat 26 te Almere (geen verzendkosten). Ons magazijn is gevestigd aan het bedrijfsterrein van Shurgard Self-Storage.
2.) Wij versturen de item(s) binnen 24 uur na volledige vooruitbetaling inclusief verzendkosten door TNT Post opgesteld (0-10kg = 7,95 , 10-30kg = 11,95). Uiteraard, bij meerdere items, streven wij ernaar om zo kostefficiënt mogelijk te verpakken/combineren.
3.) Wij bezorgen de item(s) op basis van eigen bezorgdienst. Dit vindt plaats op basis van routeplanning en in overleg met u. De gemiddelde MAXIMALE levertijd is dan 2 à 3 weken. De tarieven die wij hiervoor hanteren zijn als volgt: 0-10kg = 20,00 EUR, 10-30kg = 25,00). Uiteraard worden de volledige kosten pas aan de deur - bij aflevering - contant voldaan. Daar waar mogelijk, proberen wij zo kostefficiënt mogelijk te verpakken/combineren.
Bij de keuze voor optie 2, zouden wij graag de volgende werkwijze voorstellen:
Wij verzenden uw bestelling per TNT Post op de eerst volgende werkdag nadat uw overboeking is verwerkt. Uw bestelling wordt dan de hierop volgende werkdag aan uw deur bezorgd. U kunt hierbij als volgt te werk gaan:
• Voor de verzend- en verpakkingskosten van uw gevraagde product(-en), hanteren wij een vast tarief conform de tarievenlijst van TNT Post.
• De totale prijs van de “Nikon SB-800†+ verzekerde verzending + beschermende verpakking = EUR 290,00 + EUR 7,95 + EUR 4,00 = EUR 301,95.
Als je de flitser gaat halen kost hij dus inderdaad €290, niets meer en niets minder

- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ik zal even kijken of ik ergens hun mail nog heb met het adres. De SB800 staat overigens nu op hun site voor €320.
Voorlopig heb je misschien hier alvast wat aan:
Hun e-mailadres is info@xs4hifi.com
Telefoonnummer: 06-14171534 (Aaron of Victor)
Overdag zijn ze bijna niet bereikbaar heb ik begrepen.
Website is www.xs4hifi.com
Voorlopig heb je misschien hier alvast wat aan:
Hun e-mailadres is info@xs4hifi.com
Telefoonnummer: 06-14171534 (Aaron of Victor)
Overdag zijn ze bijna niet bereikbaar heb ik begrepen.
Website is www.xs4hifi.com
Heb afgelopen week even met een echte zitten spelen, echt cool, vooral de mogelijk voor supersnel internet en de hele gebruikersinterface.dragon2 schreef:Die iphone lijkt me trouwens wel geinig
Gelukkig heb ik een telefoon van de zaak, dus kunnen we deze uitgave aan Nikon spul en een andere PC besteden...