Nikon Df met Voigtländer 40mm/f2

Dank voor je reactie. Is een oudere foto,eind jaren 80. Mocht even een Pentax gebruiken met Takumar 17mm. Was toch niet zo mijn ding.Skippy schreef:Heel leuk! Is dit een oudere of recente foto? Die Centurion helm herken ik van mijn bromfietsperiode midden jaren zeventig. Mijn broer had er een in oranje. Ik had een Honda SS50 buikschuiver bromfiets en een Nolan integraalhelm, gekocht bij Bruinsma motoren op de Stadhouderskade in Amsterdam. Ach ja, nostalgie ik weet het.pimmetje schreef:Fish eye dubbel portret.
Lijkt me niet gemakkelijk om je standpunt te bepalen bij zo'n onderwerp. Goed gelukt lijkt mij.paulhubens schreef:Bijenkorf te Rotterdam.
Bijenkorf Rotterdam by Paul Hubens, on Flickr
Genomen vanaf het terras van de Starbucks tegenover de Bijenkorf te Rotterdam.pimmetje schreef:Lijkt me niet gemakkelijk om je standpunt te bepalen bij zo'n onderwerp. Goed gelukt lijkt mij.paulhubens schreef:Bijenkorf te Rotterdam.
Zeer geslaagd, naar mijn mening.paulhubens schreef:Genomen vanaf het terras van de Starbucks tegenover de Bijenkorf te Rotterdam.
Genietend van de koffie zag ik deze mogelijkheid om er een abstracte plaat van te maken.
Heel mooi Paul. Technisch perfect en fraai grafisch.paulhubens schreef:Bijenkorf te Rotterdam.
Mooi gezien en uitgevoerd, Gerard.Gerard de Zwaan schreef:Even een panorama
Dank je @Skippy. Het was even werk, ik heb het opgebouwd met 9 foto's.Skippy schreef:Mooi gezien en uitgevoerd, Gerard.Gerard de Zwaan schreef:Even een panorama