Inderdaad Henk, dat zijn olijfbomen.henkk schreef:Wat mooi ! Misschien zou ik bij foto 1 nog wat naar links zijn gelopen. Zijn dat ook olijfbomen?
De tijd om even rond te kijken en de stad te bezoeken ontbrak. Alleen de terugreis gaf mij de gelegenheid om even van de snelweg af te wijken.Skippy schreef:Ben je ook in de stad zelf geweest? Is echt de moeite waard, een prachtige oude stad en de parador aan de overkant van de Taag is een aanrader voor een verblijf aldaar met een prachtig uitzicht over de stad.
Ah, jammer maar begrijpelijk met zo'n druk werkschema.jan schreef:De tijd om even rond te kijken en de stad te bezoeken ontbrak. Alleen de terugreis gaf mij de gelegenheid om even van de snelweg af te wijken.Skippy schreef:Ben je ook in de stad zelf geweest? Is echt de moeite waard, een prachtige oude stad en de parador aan de overkant van de Taag is een aanrader voor een verblijf aldaar met een prachtig uitzicht over de stad.
Ik ben maandag aan het eind van de middag, vanuit Madrid, aangekomen in Manzanares. Dit was niet echt een geweldig dorp. De volgende ochtend had ik al vroeg een afspraak tot in de middag en daarna weer terug naar Madrid voor de avondvlucht naar Amsterdam.