Canon 1D mk3 vs D300-D3
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
grappig, een Nikon forum en eigenlijk wordt er reclame voor Canon gemaakt.
Gisteren een foto van Pieter van Vollenhoven in de krant. Hij heeft de hobby fotograferen ontdekt en een fotoserie voor een kalender gemaakt. Heeft gelijk maar een complete uitrusting gekocht. Makkelijk met zijn inkomen. Of betalen wij het eigenlijk? En ja hoor hij staat met een Canon in zijn handen.
Gisteren een foto van Pieter van Vollenhoven in de krant. Hij heeft de hobby fotograferen ontdekt en een fotoserie voor een kalender gemaakt. Heeft gelijk maar een complete uitrusting gekocht. Makkelijk met zijn inkomen. Of betalen wij het eigenlijk? En ja hoor hij staat met een Canon in zijn handen.
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Goh, ben ik er weer ingetrapt. Ben ook zo naief. Dan te bedenken dat ik oorspronkelijk uit de reclamewereld kom.
Zijn schoonvader was ook actief in de fotografie en film. Die was vaste klant bij Capi-Lux Vak. Maar ja hij wilde die analoge erfenis niet hebben natuurlijk. Waar zouden die spullen gebleven zijn?

Zijn schoonvader was ook actief in de fotografie en film. Die was vaste klant bij Capi-Lux Vak. Maar ja hij wilde die analoge erfenis niet hebben natuurlijk. Waar zouden die spullen gebleven zijn?
-
- Forumlid
Toch mis ik "iets", wat ik met die Nikon van je wel zag
Vind die "omgevallen" trap wat storen rechts, en in het midden shot.
Verder niks mis mee, voorzover direct zichtbaar.
Heb je eigenlijk nooit gelazer gehad met het "spotten" van die F16's?
[edit]
Heb het beeld nog een goed bekeken en vind hem wat vlak.
In de curve was zwart nog te corrigeren en heb hem gelijk naar 800p breed gecropped (trappetje weg)

Vind die "omgevallen" trap wat storen rechts, en in het midden shot.
Verder niks mis mee, voorzover direct zichtbaar.
Heb je eigenlijk nooit gelazer gehad met het "spotten" van die F16's?
[edit]
Heb het beeld nog een goed bekeken en vind hem wat vlak.
In de curve was zwart nog te corrigeren en heb hem gelijk naar 800p breed gecropped (trappetje weg)

Laatst gewijzigd door mikemix op vr jan 04 2008 4:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forumlid

Edit: Mike, in jouw versie is de F16 veel te donker...
Ennuhhh eigenlijk nooit problemen bij het spotten...
Laatst gewijzigd door Leeuwarden op vr jan 04 2008 4:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben hier incognito...
Sorry mensen, maar volgens mij is dhr. Van Vollenhoven een van de zeer weinigen bij de Oranjes die zelf zijn eigen centjes verdient.
Graag correcte info, anders wordt het hier helemaal net een boulevard-blad. En graag ook geen aannames en stemmingmakerij.
Je zou hoogstens kunnen stellen dat het marketing-apparaat van Canon weer eens goed gewerkt heeft...
Groet, E.M. de Klerk
Graag correcte info, anders wordt het hier helemaal net een boulevard-blad. En graag ook geen aannames en stemmingmakerij.
Je zou hoogstens kunnen stellen dat het marketing-apparaat van Canon weer eens goed gewerkt heeft...
Groet, E.M. de Klerk
Helaas ken ik een verhaal die het tegendeel bewijst, maakt niet uit, maar toch.emdeklerk schreef:Sorry mensen, maar volgens mij is dhr. Van Vollenhoven een van de zeer weinigen bij de Oranjes die zelf zijn eigen centjes verdient.
Groet, E.M. de Klerk
-
- Forumlid
Ik mocht die stomme pianist toch al niet. :mrgreen:wil schreef:grappig, een Nikon forum en eigenlijk wordt er reclame voor Canon gemaakt.