Ik heb mijn vriendin zover gekregen dat we een kamer gaan verbouwen tot kleine fotostudio.
Wat is de minimale maat voor een een fotowand om toch goede en leuke studio foto's te kunnen maken.
De voorwaarde is namelijk dat zij er ook een grote kleding kast krijgt in die kamer, de inloop kast in de slaapkamer is te klein aan het worden namelijk haha
Groet,
Perry
Kleine fotostudio
- Jaap Driest
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ****
- Contacteer:
Het is volgens mij een kwestie van de tering naar de nering zetten: de ruimte die je tot je beschikking hebt, bepaalt deels wat je ermee kunt doen.
In een ruimte van 2 bij 3 kun je geen voetbalelftal portretteren, maar wel uitstekende close-up portretten. Een groot voordeel is dat je je flitsers kunt laten staan, en niet iedere keer alles hoeft op te bergen.
In een ruimte van 2 bij 3 kun je geen voetbalelftal portretteren, maar wel uitstekende close-up portretten. Een groot voordeel is dat je je flitsers kunt laten staan, en niet iedere keer alles hoeft op te bergen.
D800 D700 FE FM FM3A X100T X70 X-E2
- Maud
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Een vriendin van mij had zelfs een box waarvan de wand achter open was gemaakt waar diegene achter ging. De binnenkant was afgeplakt met aluminium en ze heeft prachtige foto's gemaakt dus hoe klein kan je het hebben??
Gr.
Maud
Gr.
Maud
D700 | D90 + MB-D80 | Nikkor AF-S 24-70mm F/2.8G ED | Nikon DX 18-135mm | Nikkor 105mm 2.8 | Nikkor 50mm 1.8 | Nikon AF-S 70-300 F/4.5-5.6 VR | Tamron 17-50 F2.8 | 2x SB-600 | Manfrotto statief