Voor het goede doel

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
mikemix

Bericht door mikemix » za jan 05 2008 11:14 am

Prachtig!
Vind alleen: 5 april, er niet tussen passen.

Skippy
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Skippy » za jan 05 2008 11:28 am

Heel leuk en ook goed op de foto gezet, een plezier om naar te kijken.

Corné Goud
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Corné Goud » za jan 05 2008 1:39 pm

Wauw :shock: 10.(september) vind ik de beste geheel scherp, en dat door het hoge gras een echte topper :D :D
Uiteraard is de rest ook heel mooi :D

Gr Corné Goud
Met vriedelijke groet Corné Goud
Nikon D500 & D2x & D50 Nikkor`s 18-55 & 16-85 & 70-210 /AF-D 70-200F2.8 VRII /1.4extender/
http://www.flickr.com/photos/cornegoud/

Pancarans
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door Pancarans » za jan 05 2008 4:46 pm

Allen bedankt voor de complimenten.

@ René, nee het komt allemaal ten goede van de stichting. Dat vind ik ook geen probleem.

@ George; het punt is dat dit ras vooral in de picture staat omdat ze lief zijn. Wat niet wegneemt dat ook deze honden gewoon honds opgevoed moeten worden en daar schort het vaak aan. Anderzijds zijn er natuurlijk ook honden die bij overleden mensen zaten enz.

@ Dick, och als ik een nest heb, mag je gerust komen kijken hoor. Dan kom je langs als ze allemaal al verzegd zijn.

@ a90, zou niet weten of het een reu of teef is die bovenop ligt. Die onderop ligt is een reu, dus ik denk dat de bovenste een teef is. Net als wij hebben kerels in het nest minder te vertellen.

@ Cees, ja ik heb er één gekregen, had misschien meer gekund, maar goed ik heb liever dat ze verkocht worden.

@ Dirk-Jan, heb ik overwogen, maar Pancaran’s is onze kennelnaam en ik vind het niet netjes om reclame te maken op een kalender van een onafhankelijke stichting.

@ Mike, ben ik met je eens, maar ja het is hun keus. Zoals gezegd had ik een iets andere selectie gemaakt.

Groet,
Irwan
Als je Groningen ver vindt, is je wereld echt klein................

http://www.fotono.nl"

remoss
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door remoss » za jan 05 2008 7:03 pm

Pancaran's schreef:@ René, nee het komt allemaal ten goede van de stichting. Dat vind ik ook geen probleem.
Nee joh, dat snap ik, zat je alleen te stressen :twisted:

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”