In de reportage daaronder vd pup in opleiding, leuk om te zien hoe de hond opgaat in het spel, die verschillende emoties.
Heel interessant om te lezen en vandaag weer een stukje geleerd. Ik ben al een tijdje aan het friemelen met deze materie en ga dit stukje theorie verder uitpluizen.Ronald53 schreef:OK, de volgende foto's zijn niet de fraaiste hondenfoto's hier op het forum. Maar daar gaat het me niet om, ik wil een stukje techniek delen. Daar is, blijkens een ander draadje, behoefte aan. In dit geval gaat het om een opnametechniek die helpt om het juiste moment vast te leggen bij snel bewegende objecten. .... Succes verzekerd.
M'n hond is zo wie zo een fotogenieke hond, toen ik de foto maakte rende hij op topsnelheid. De D7200 met de 55-300mm AF-S DX is niet echt de ideale combinatie voor dit soort foto's.weimaraner schreef:Mooie kruising (en foto - de houding laat goed de snelheid zien) @Gerard.
Je foto mag er ook wezen @weimaranerweimaraner schreef:Hier ondertussen druk met de voorbereidingen voor Halloween.