Een toevoeging van mijn kant.
Geen bijzonder beeld dit keer, wel anders dan in 2017. Je krijgt er in 2023 vierkante ogen van. Ik had de hoogte in de foto nodig vanwege de positie van de zon, terwijl de breedte (landscape) juist niet noodzakelijk was.
1. Op weg naar de hyacintenvelden werd tijdens het oversteken van de Platanendreef, het tafereeltje mooi gevuld door twee mountainbikers.

2. Ook na diverse eerdere bezoeken, blijven de hyacintenvelden indrukwekkend. Gevoelsmatig waren we deze keer nog vóór het hoogtepunt van de bloeiperiode in het bos.

3. Fotograferend op een goede locatie nabij het tranendal, werden we getrakteerd op een geluksmomentje; de zon liet zich even zien deze ochtend.

4. Ook een slak met fraai huisje, is een foto waard.

5. De lente is echt begonnen, te zien aan de frisse nieuwe bladeren!

6. Gezocht naar ander beeld en vervolgens de zon achter een hyacint gepuzzeld.

7. Hyacinten die afgezonderd van de rest bloeien, zijn wat mij betreft ook fotografisch interessant.

8. We waren zeker niet alleen... veel andere fotograferen stonden ook, in afwachting van de opkomende zon, op de toplocatie tussen twee hyacintenvelden.

9. Een eenzame fotograaf met statief in de verte. Wel jammer dat het bos vol gehangen was met witte borden voor de joggers.

10. Clubleden fotograferen... ik kan het niet laten. Bedankt Peter dat je het sluitstuk wil zijn van mijn serie.