Mooie serie tot nog toe! Geniet van je vrouw, je vakantie en het fotograferen!
En natuurlijk nog de beste wensen!
Groet, Cees

Ik zou het graag voor je doen, maar als ik tegen jou ja zeg moet ik nog zoveel andere dingen meenemen dat ik zwaar overbeladen op het vliegveld aankom. Elke keer alsik in China ben krijg ik namelijk een waslijst aan vragen varierend van videorecorders, camera's en audio onderdelen over me heen. Helaas, ik zou het graag doen, maar het is praktisch niet uitvoerbaar.KvP schreef:Voor die prijs van 1250 mag je er wel een meenemen voor mijPaul Demo schreef:
DeD300 heb je hier vanaf 1250 euro in een normale fotozaak.
Ik weet het, ik fotografeer te vaak in het midden ja. Zodra ik terug ben in Nederland ga ik proberen dat af te leren.rbfoto.nl schreef:Dag Paul.
Heel leuk om te zien hoe het er daar aan toe gaat!
Kleine tip misschien? Probeer eens af te stappen van de middencompositie en iets meer te werken met "regel van derden". Komt de kracht van de objecten meer ten goede dan nu. Als ik nu snel de foto's terug kijk dan zie ik alleen maar middencompo's en dat is zonde met zulke onderwerpen.
Geniet ervan, kom je trouwens ook nog terug of blijf je daar wonen?
Dat heb ik even gemist...
Hoi Ed,Ed Post schreef:Ken je ook het merk Yarland (FV-34CIII)??Paul Demo schreef:Ming DaSkippy schreef: Leuk! Heb ik laatst wat over gelezen. Welk merk?
Heb ik een test van, was helemaal niet verkeerd.
Dat is volgens mij de slagercstr1 schreef:Veel herkenning, maar ben wel erg benieuwd wat 29 is, dat heb ik nog nooit zo gezien....
Begrijp ik goed Paul, word teveel hePaul Demo schreef:Ik zou het graag voor je doen, maar als ik tegen jou ja zeg moet ik nog zoveel andere dingen meenemen dat ik zwaar overbeladen op het vliegveld aankom. Elke keer alsik in China ben krijg ik namelijk een waslijst aan vragen varierend van videorecorders, camera's en audio onderdelen over me heen. Helaas, ik zou het graag doen, maar het is praktisch niet uitvoerbaar.KvP schreef:Voor die prijs van 1250 mag je er wel een meenemen voor mijPaul Demo schreef:
DeD300 heb je hier vanaf 1250 euro in een normale fotozaak.