Sperwergrasmus vanuit de bijeneterhut in Emmen.

Fraai! (dat lijken me niet de Oostvaardersplassen)palindroomreinier schreef:Zeearend.
Ha Peter, dit is de derde keer dat ik dezelfde foto van die Boomklever zie, en de tweede keer het Baardmannetje. Ben erg benieuwd waarom je dezelfde foto meerdere keren plaatst...Peter schreef: [
Mooi vogeltje, fraaie foto, beetje krap aan de linker kant.Wally118 schreef:Wauw, die papegaaiduikers!! Die heb ik ook heel hoog op mijn verlanglijstje staan maar ik ben bang dat het er vanwege mijn lichamelijke problemen nooit van zal gaan komen...
Sperwergrasmus vanuit de bijeneterhut in Emmen.
Sperwergrasmus01
ja, dat is natuurlijk niet de bedoeling , maar eerlijk gezegd houd ik er geen administratie van bijFrans Martens schreef:Ha Peter, dit is de derde keer dat ik dezelfde foto van die Boomklever zie, en de tweede keer het Baardmannetje. Ben erg benieuwd waarom je dezelfde foto meerdere keren plaatst...Peter schreef: [
Dank je!!Frans Martens schreef: Mooi vogeltje, fraaie foto, beetje krap aan de linker kant.
Uitsnijden blijft altijd een heel persoonlijk iets Walter en ik pretendeer absoluut niet dat ik dat beter weet dan jij hoor.Wally118 schreef:Dank je!!Frans Martens schreef: Mooi vogeltje, fraaie foto, beetje krap aan de linker kant.
Nu je het zegt, dat had ik nog niet gezien... Eens kijken of ik 'm iets anders uit kan snijden...
Edit: Op Flickr staat nu een nieuwe uitsnede. Helaas kan ik mijn vorige bericht hier niet meer bewerken.