1.

2.

3.

4. Belinda was ook mee. Dus er was een Nikon mee!

5.

6.

Volgens mij heb jij meer keuzen dan ik…Skippy schreef:Ook voor mij nummer 6. Dat word wel keuzestress over welke camera je meeneemt
Bert vD schreef: Stuk voor stuk mooie platen. Vooral de eerst twee. Het weer, de wolken, de zee, alles verteld mee hoe fanatiek en bevlogen deze kitesurfers zijn.
Alleen een Leica Q3 is niet genoeg voor alles dat ik fotograferen wil. Dus ik heb er een systeem naast nodig. Ik zit al sinds 2014 heel diep in het Fujifilm X systeem (6 primes en 6 zooms!). Ik heb serieus zitten denken om het te verkopen en weer naar een Nikon Zf over te stappen, maar het is een vorm van kapitaalvernietiging waar ik niet zo voor ben. En ik vind het ook fijne camera’s waar ik graag mee werk. De logische volgende stap na de X-T3 is de X-T5, maar toen kwam deze 4, als nieuw, langs voor een prijs waar ik… simpelweg geen weerstand tegen had en nog van een ex-NCN bobo ook, dus betrouwbaar.Bert vD schreef: Wel een vraagje maar dan net van de “andere kant”. We hebben een aardig idee welke camera’s je gebruikt. Niet de minste. Wat was nu de overweging ook deze camera aan te schaffen? Wat brengt die jou. Of gewoon NAS, waar ik overigens ook veel begrip voor op kan brengen. Want het blijft allemaal meer dan leuk spul.